Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مرکز ساخت داخل، تجهیزات و ماشین سازی وزارت صمت گفت: فراخوان ثبت اطلاعات توانمندی های شرکتهای داخلی در سامانه توانیران ارایه شده است و سامانه به تمامی سامانه های دستگاه های متولی ارایه مجوزها برای احراز هویت ثبت نام کنندگان متصل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شاتا، زهره سیدی در نشست خبری رییس مرکز ساخت داخل، تجهیزات و ماشین سازی وزارت صمت که در راستای پویش پاسخگویی روابط عمومی وزارت صمت برگزار شد، بیان کرد: مدیریت واردات و هدایت منابع به سمت نیازهای کشور از اهداف سامانه توانیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراخوان ثبت اطلاعات توانمندی های شرکتهای داخلی در سامانه توانیران ارایه شده است

وی ادامه داد: این سامانه ارتباط میان تولید کننده و سازنده داخلی را با شرکتهای متقاضی و نیازمند محصولات و خدمات خارجی فراهم می کند و خودکفایی و داخلی سازی نیازها از این طریق فراهم می شود.

اتصال سامانه توانیران به تمامی سامانه های دستگاه های متولی ارایه مجوزها برای احراز هویت ثبت نام کنندگان

معاون مرکز ساخت داخل، تجهیزات و ماشین سازی وزارت صمت با اعلام اینکه فراخوان ثبت اطلاعات توانمندی های شرکتهای داخلی در سامانه توانیران ارایه شده است، گفت: اتصال سامانه توانیران به تمامی سامانه های دستگاه های متولی ارایه مجوزها برای احراز هویت ثبت نام کنندگان و متقاضیان ارایه توانمندی ها، برقرار شده است.

سیدی اضافه کرد: تمامی تولیدکنندگان کشور باید در این سامانه توانمندی های خود را ثبت کنند تا نیازمندها و متقاضیان استفاده از توانمندی های داخلی از آن استفاده کنند.

پروژه های کلان کشور باید در سامانه توانیران بارگذاری شود

وی با تاکید بر اینکه پروژه های کلان کشور باید در سامانه توانیران بارگذاری شود، گفت: حداکثر یک ماه مدت زمان برای ثبت پروژه هاست و حداکثر سه ماه پس از برقراری ارتباط تولید کننده و خریدار، باید خرید خارجی محصول یا خدمت مورد توافق در سامانه، متوقف شود.

معاون مرکز ساخت داخل، تجهیزات و ماشین سازی وزارت صمت با اعلام اینکه در سامانه توانیران متناسب با درخواست شرکتهای توانمند، شرکتهای متقاضی توان داخلی بسته به نوع محصول و خدمات، بسته مورد نظر خود را انتخاب می کنند، افزود: هدف اصلی سامانه ارتباط گیری شرکتهای توانمند داخلی و متقاضیان این توانمندی ها است.

سیدی همچنین تصریح کرد: سامانه قابلیت تکمیل شدن را دارد، موارد اصلاحی برای تکمیل هرچه بهتر در سامانه لحاظ می شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فعالیت های مسجدی رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما طرح ملی فهما کانون های مساجد وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه «بسته پیشنهادی» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با حضور اسماعیل باستانی به ارایه پیشنهاد‌هایی درباره پادکست‌ها می‌پردازد.

همچنین مژده لواسانی مجری برنامه در بخشی هم میزبان منصوره مصطفی زاده نویسنده و فعال حوزه کتاب می‌شود تا درباره پادکست گفتگو کنند.

آیتم احوالپرسی در این قسمت از برنامه نیز سراغ حسین محجوبی نقاش پیشکسوت و طراح و سازنده پارک ساعی می‌رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون