Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@14:27:00 GMT

«اسوه ماندگار» شیراز آغاز به كار كرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۹۸۶۰

«اسوه ماندگار» شیراز آغاز به كار كرد

گروه اجتماعی ـ مراسم افتتاحیه نمایشگاه «اسوه ماندگار» همزمان با ایام فاطمیه امروز در كنار ورودی دانشكده پرستاری شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام سوگواری دهه فاطمیه، نمایشگاه «اسوه ماندگار» به‌همت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در ورودی دانشكده پرستاری از امروز، اول بهمن‌ماه آغاز به كار كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار رشید اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: همه ما مدیون رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدایی هستیم که از جان، مال و هستی خود برای آرامش و امنیت مردم و کشور گذشتند.
وی با تأکید بر اینکه باید برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ جایگاه و شأن خانواده‌های معظم شهدا تلاش کنیم، افزود: انتقال فرهنگ، هدف و آرمان شهدا از مهم‌ترین وظایف مردم ماست که در همین راستا، با تلاش دانشجویان، تشکل بسیج دانشجویی و با نظارت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نمایشگاه ارزشی معنوی اسوه ماندگار هر ساله برپا می‌شود.
قاسم‌پور، خواستار تداوم چنین نمایشگاه‌هایی از سوی مسئولان و دانشجویان دانشگاه در طول سال شد و گفت: در شرایط فعلی کشور، باید برای انتقال راه و روش صحیح زندگی با الگو قرار دادن سیره نبوی(ص) و ائمه اطهار(ع)، از رشادت و ولایت‌پذیری امامان معصوم درس بیاموزیم و به قرآن کریم و اهل بیت(ع) توسل کنیم تا در عرصه‌های زندگی و کار سربلند و موفق شویم.
مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم، برپایی نمایشگاه اسوه ماندگار و تداوم این مسیر را ستودنی دانست و تاکید کرد: این اقدام موجب می‌شود تا فرهنگ زندگی ائمه اطهار(ع)، تداوم یافته و تاثیر یاد، خاطره و شیوه زندگی آنان، همیشه در زندگی مان جاری بماند.
وی با تاکید بر توسل به اهل بیت(ع) و زمینه‌سازی برای ایجاد زمینه‌های ظهور امام زمان(عج)، ابراز امیدواری کرد تا تلاش کنیم ادامه‌دهنده و پیرو راه ائمه اطهار(ع) و شهدا باشیم.
سیدحسن حقایقی، قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این مراسم، برپایی این نمایشگاه را برای موفقیت همگان به ویژه جوانان، بسیار پربرکت و تاثیرگذار دانست و گفت: با توجه به کسب موفقیت‌های بسیار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور و سطح بین‌الملل، برپایی این نمایشگاه معنوی و ارزشی نیز بسیار موفقیت‌آمیز بوده و از دیگر افتخارات دانشگاه است.
در این آیین، دانشجویان در غرفه‌های جداگانه به روایت‌گری مظلومیت حضرت فاطمه(س)، وقایع کربلا، مجاهدت‌های مدافعان حرم و عرصه‌های آمادگی برای ظهور حضرت مهدی(عج) پرداختند.
بنا بر این گزارش، این نمایشگاه روایی- تجسمی، با تلاش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای عموم علاقه‌مندان از امروز یکم در ورودی دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) آغاز به کار کرد و تا نهم بهمن، از ساعت ۹ صبح تا اذان مغرب ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي اسوه ماندگار شيراز آغاز به كار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان