Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول سازندگی ناحیهٔ بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: هفتهٔ آینده تیم پزشکی جهادی متشکل از 20 پزشک، پرستار و ماما از بسیج دانشجویی استان قزوین جهت ارائهٔ خدمت به سیل‌زدگان استان سیستان‌وبلوچستان اعزام خواهند شد.

سیدمحمدرضا بحرانی، مسؤول سازندگی ناحیهٔ بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: موکب حضرت‌رقیه(س) تجمیع گروه‌های جهادی پزشکی ناحیهٔ بسیج دانشجویی استان قزوین است که در ایام سال خدمات پزشکی را در مناطق محروم و روستاهای استان قزوین و هم‌چنین در ایام اربعین خدماتی را در عراق به زائران امام‌حسین(ع) ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این گروه جهادی در زمان وقوع زلزله ی کرمانشاه در شهر سرپل‌ذهاب مستقر شده و نیز در سیل لرستان در شهر پل‌دختر استقرار یافتند و خدماتی را به مردم این مناطق ارائه کردند.

بحرانی اظهار کرد: با توجه به حادثهٔ سیل اخیر که در استان سیستان‌وبلوچستان رخ داده است، این گروه جهادی جهت اعزام به مناطق سیل‌زده و ارائهٔ خدمات پزشکی اعلام آمادگی کرده‌اند.

این مسؤول در ادامه عنوان کرد: با توجه به نیازهایی که در مناطق سیل‌زده وجود دارد و اطلاعاتی که از این منطقه موجود است، گروه جهادی ما آمادگی خدمت‌رسانی در آن منطقه در حوزهٔ پزشکی، پرستاری، مامایی و اورژانس را دارد.

وی یادآور شد: این تیم جهادی هفتهٔ آینده به سیستان‌وبلوچستان اعزام خواهند شد.

بحرانی در پایان بیان کرد: هم‌چنین شماره حسابی به‌نام موکب حضرت‌رقیه(س) نیز موجود است که در ایام اربعین جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خدمت هم‌وطنان عزیز قرار می‌گیرد؛ اکنون نیز این شماره حساب در پوسترها و فضای مجازی اعلام شده است و هم‌وطنان گرامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از این طریق به سیل‌زدگان سیستان‌و‌بلوچستان برسانند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گروه جهادی مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگو‌های پیش‌یابی، آسمان استان نیمه ابری، بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد، در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان امروز و فردا در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبارورعدوبرق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش بینی شده است.

در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود. دریای عمان امروز مواج است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد