Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم برخی از آثار برگزیده جشنواره عمار در دانشکده صدا وسیما استان قم به نمایش عمومی در آمد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

با توجه به برگزاری جشنواره عمار اکران عمومی آثار برگزیده این جشنواره در بخش های مستند، داستانی، هماهنگ و انیمیشن به صورت رایگان از عصر دوشنبه در دانشکده صدا و سیما استان قم آغاز شده است و تا عصر روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان دانشکده صدا و سیما استان قم نیز آثاری را به جشنواره ارسال کرده بودند و در همین رابطه آثار ارسالی دانشجویان جلسه نقد وبررسی با حضور عوامل تولید آثار، پژوهش گرها و برنامه ساز های سطح استان قم برگزار شد.

در همین رابطه اثر یکی از دانشجویان دانشکده صدا و سیما استان با نام سایکس پیکو با ساختار مستند آینده‌نگر در جلسه نقد و بررسی با حضور عوامل تولید و پژوهش گران سطح استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 دانشکده صدا وسیما استان قم اهدای جوایز بخش بیانیه گام دوم  را نیز بر عهده گرفته و بعد از ایام دهه فجر طی مراسمی به آثار برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه عصر چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.همچنین در دو سانس صبح و ظهر چهارشنبه تولیدات برگزیده دانشجویان دانشکده صدا و سیما استان قم اکران می‌شوند و در پایان نیز کارگاه آموزشی با عنوان  «چگونه فیلم سفارشی بسازیم؟ » و با حضور استاد سید مهدی میرغیاثی برگزار خواهد شد.     

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره عمار اکران عمومی استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد