Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@15:33:55 GMT

ساعت کار شوراهای حل اختلاف استان ۲ ساعت افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۱۲۷

ساعت کار شوراهای حل اختلاف استان ۲ ساعت افزایش یافت

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ساعت کار شوراهای حل اختلاف استان تا دو ساعت افزایش یافته است.

محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه ارائه خدمت با توجه به حجم کاری مراجع قضایی مضاعف شده است، اظهار داشت: در شوراهای حل اختلاف استان تهران با بخش نامه‌ای ساعت کاری مجتمع‌ها از ۴ ساعت به ۶ ساعت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از شعب اجرای احکام شوراهای حل اختلاف نیز که بیش از دویست پرونده جاری داشته‌اند خواسته شده تا به صورت دو شیفته فعالیت کنند.

وی با اشاره به برنامه تحول در دست اجرا، خاطرنشان کرد: تمامی حوزه‌های ستادی دادگستری و معاونان قضایی استان برای پاسخگویی و تکریم مراجعان، کاهش اطاله دادرسی و حجم پرونده‌های مانده با  کار جهادی و تلاش مضاعف برنامه ریزی داشته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان تهران یادآور شد: تقویت هرچه بیشتر شعب ویژه صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف در دستور کار معاونت مربوطه قرار گرفته که در حال پیگیری است.

حشمتی در پایان ابراز داشت: در تلاش هستیم تا با اجرای برنامه‌های تحول پاسخگویی به مردم و دستیابی به حقوق حقه آن‌ها را در پرونده‌های قضایی سرعت ببخشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران حل اختلاف رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی استان گاهی افزایش ابر، افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست. از امروز (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه سنجش آلودگی فیروزکوه ۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است.

کد خبر 6088668 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین