Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن  دارابی روز سه شنبه در بیست و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: در خصوص ذخیره سازی میوه شب عید کلیه تمهیدات اندیشیده شده به طوری که کمیته ای تحت عنوان کمیته راهبری میوه شب عید؛ متشکل از اداره کل بازرسی استان، سازمان جهاد کشاورزی، دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده و تاکنون هفت جلسه برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اتحادیه تعاون روستایی شهرستان صحنه به عنوان مباشر تامین و توزیع میوه شب عید انتخاب شده است.
دارابی در ادامه از افزایش ۱۰ درصدی میزان خرید میوه شب عید نسبت به سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: براساس رایزنی های به عمل آمده با بانک عامل اعتبار لازم برای خرید میوه تامین شده است. 
او با بیان اینکه مراکز تهیه میوه در استان‌های شمالی کشور نیز تعیین شده، ابراز امیدواری کرد: تا هفته آینده اولین محموله سیب وارد استان شود و در انبارها ذخیره سازی شود.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است. 

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت میوه های گرمسیری کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت میوه های گرمسیری کرمانشاه وزارت صنعت معدن و تجارت میوه های گرمسیری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت

محسن چهکندی گفت: به منظور ذخیره سازی و تأمین آب پایدار روستاییان، عملیات اجرایی احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی ذخیره آب شرب در بخش جلگه زوزن شهرستان خواف به تازگی آغاز شد.

وی ادامه داد: در مجتمع شهدای بخش جلگه زوزن خواف، هزار و ۲۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب شرب موجود است که با تکمیل این طرح ظرفیت آن به سه هزار و ۴۰۰ متر مکعب افزایش می یابد و ۱۳ هزار نفر از اهالی مناطق روستایی منطقه از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: یک مخزن ذخیره آب شرب دیگر در روستاهای تحت پوشش این مجتمع به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در اواخر سال گذشته احداث و به بهره برداری رسید.

چهکندی تصریح کرد: ذخیره سازی آب در مخازن با توجه به افزایش مصرف و افت فشار آب و بروز مشکل برای اهالی مناطق روستایی در فصل های گرم سال از اهمیت زیادی برخوردار است و ضمن تامین آب شرب پایدار مشکلات مردم را کاهش می دهد.

از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب است
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه
  • ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد
  • ذخیره‌سازی ۲۵ میلیون مترمکعب آب باران در سدهای بوشهر
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم