Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام در شانزدهمین فراخوان جذب هیئت علمی علوم پزشکی به مدت یک روز تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اتمام مهلت تمدید شده ثبت‌نام شانزدهمین فراخوان جذب هیئت علمی علوم پزشکی، مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، داوطلبانی که موفق به ثبت نام و اخذ کد رهگیری برای شانزدهمین فراخوان جذب هیئت علمی نشده اند می‌توانند در روز یکشنبه ۶ بهمن ۹۸ از ساعت ۸ تا ۱۲ جهت ثبت نام به سایت مراجعه و اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت همچنین اعلام کرده است با توجه به زمان بر بودن این پروسه لزوم آپلود مدارک جهت اخذ کد رهگیری حذف شده، بنابراین متقاضیان می‌توانند نسبت به تکمیل مدارک تا یک هفته پس از اخذ کد رهگیری (تا تاریخ ۱۳ بهمن ۹۸) اقدام کنند. در صورتیکه پس از یک هفته مدارک ناقص بارگذاری شود بررسی توسط دانشگاه‌ها صورت نمی‌پذیرد.

در این دوره از فراخوان ثبت نام برای جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت به صورت متمرکز و اینترنتی انجام می‌گیرد و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جذب اعضای هیئت علمی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای

عرفان خسرویان در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: جذب هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای از طریق فراخوان وزارت علوم انجام شده و تابع قوانین و سیاست‌های وزارت علوم است.

وی ادامه داد: منتها چون دانشگاه فنی و حرفه ای در زیرنظام مهارتی قرار دارد علاوه‌ بر شرایط عمومی که در فراخوان‌ها وجود دارد یک آزمون تخصصی نیز در دانشگاه وجود دارد که متقاضیان هیات علمی دانشگاه فنی‌حرفه‌ای باید این آزمون‌های تخصصی را هم بگذرانند تا جذب دانشگاه شوند.

وی درباره سهمیه جذب در دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: سهمیه دانشگاه در فراخوان قبلی جذب ۶۰ نفر بود و این سهمیه خیلی ناچیز است پیگیر افزایش آن هستیم تا کمبود عضو هیات علمی در این دانشگاه را جبران کنیم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: تقریبا خروجی هیات علمی ما که سال گذشته بازنشسته شده اند حدود هفتاد الی هشتاد نفر هستند که قاعدتاً طبق استانداردها باید این سهمیه افزایش پیدا می‌کرد ولی در مجموع در سازمان اداری استخدامی سهمیه جذب دانشگاه محدود است این مشکل وجود دارد و به‌دنبال اصلاح آن هستیم.

وی ادامه داد: همه قوانین و مقررات کشور می‌گوید که چه به‌لحاظ نیروی انسانی چه به‌لحاظ ساختار و چه به‌لحاظ زیرساخت مطابق اسناد برنامه توسعه کشور باید دانشگاه فنی‌حرفه‌ای کشور توسعه پیدا کند حالا ممکن است یک مقاومت هایی در بخش‌های اجرایی وجود داشته باشد که امیدواریم با جلسات کارشناسی این‌ها برطرف شود این اتفاق بیفتد و هرم منابع انسانی ما اصلاح شود تا بتوانیم این کمبود نیرو را جبران کنیم.

وی درباره اینکه چه تعداد کمبود هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای وجود دارد گفت: ضریب هیات‌علمی در دانشگاه ما یک به 180 است و حداقل نیاز به جذب یک هزار عضو هیات علمی دیگر در دانشگاه داریم، مقدمات آن از طریق وزارت علوم و سازمان اداری استخدامی درحال فراهم شدن است اگر یک هزار عضو هیات علمی دیگر به دانشگاه اضافه شود ضریب ما یک به 100 شده و اصلاح می‌شود درحال‌حاضر 700 عضو هیات علمی داریم و بیست و یک هزار نیروی حق تا تدریس با دانشگاه همکاری می‌کنند.

کد خبر 6097934

دیگر خبرها

  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی