Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@12:15:54 GMT

آواي خوشرو بر منظومه هاي مازني

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۵۵۷

آواي خوشرو بر منظومه هاي مازني

خبرگزاری آریا- مراسم رونمایی از کتاب و آلبوم موسیقی حماسی و آئینی مازندران با آواز استاد ابوالحسن خوشرو برگزار شد.

به گزارش خبرنگرآریادفترمازندران درقائمشهر،به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر ،مراسم رونمایی از کتاب وآلبوم «موسیقی حماسی و آیینی مازندران» با حضور روسای اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی قائم شهر، آمل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و شهردار ساری، با اجرای قطعاتی از آلبوم توسط «محمود شریفی» و در حضور هنرمندان دخیل در تولید این اثر و چهره‌های اثرگذار موسیقی و هنر استان، روز سه شنبه اول بهمن ماه در سالن سلمان هراتی ادارۀ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رمضانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر با توجه به رونمایی از اثر هنرمند پیشکسوت شهرستان قائم شهر استاد ابوالحسن خوشرو که نامش زبانزد خاص و عام در منطقه می باشد گفت:  این مجموعۀ پژوهشی به همراه یک آلبوم موسیقی به‌عنوان موسیقی شاهد بر منظومه‌ها تهیه و توزیع‌شده که بازخوانی تمامی منظومه‌ها بر عهدۀ استاد «ابوالحسن خوشرو» بوده است.

مسئول دستگاه فرهنگی شهرستان قائم شهر افزود: این اثر یک کار پژوهشی ماندگار در حوزه موسیقی است که با نگاهی ژرف به بررسی منظومه‌های حماسی و آیینی مازندران می‌پردازد.

شایان ذکر است «موسیقی حماسی و آیینی مازندران» از سوی شرکت فرهنگی هنری مهر آوا و نشر نُت به بازار آثار فرهنگی و علاقمندان این حوزه عرضه شده است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آوای خوشرو بر منظومه های مازنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد

نماهنگ وعده صادق با موضوع حماسی و در حمایت از سیلی محکم سپاه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به تهیه کنندگی جواد فلاحتی، شعر شایا تجلی، آهنگسازی رضا سقفی، تنظیم و میکس معین ادیم و خوانندگی سعید کشاورز در واحد شعر و موسیقی و سرود صداوسیمای مرکز قم تولید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد