Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، براین اساس، در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور قانون الزام دولت در تعیین سرفصل «جنایات و توطئه های آمریکا» در کتب درسی مدارس و دانشگاهها» را برای اجرا به وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 407009

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور قانون توطئه آمریکا كتب درسي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان حوزه ICT کردستان که در پارک علم و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: وزارت ارتباطات مبتنی بر ظرفیت‌های استان از فعالیت‌های حوزه ارتباطات حمایت می‌کند و باید زیرساخت‌ها و خلاءها بررسی شود تا نیاز استان را بسنجد و بر اساس نیازها کمک کند.

وی افزود: هم مرزی استان کردستان با حضور عراق از مزایای استان است که برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سال گذشته در ۱۰ استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام دادیم، افزود: سعی براین است تا امسال در کردستان نیز طرح‌های دیجیتالی با عنوان «ایران دیجیتال» اجرا شود.

عابدی بیان کرد: در شش ماه اول سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان و در شش ماه دوم ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تأمین مالی شرکت‌ها پرداخت کردیم.

پیش از این جلسه عابدی از مجتمع نوآوری نور سنندج بازدید کرد و در این بازدید از آموزش ۱۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در حوزه آموزش مهارت‌های دیجیتال خبر داد و گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال ۳۰۰ هزار دانش‌آموز متوسطه مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

کد خبر 6087452

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • مجلس مصوب کرد: معافیت بورس از مالیات بر عایدی سرمایه