Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@04:36:02 GMT

پانزدهمین مرکز نیکوکاری ساوه گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۰۹۹

پانزدهمین مرکز نیکوکاری ساوه گشایش یافت

پانزدهمین مرکز نیکوکاری شهرستان ساوه در مسجد امام سجاد(ع) این شهر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «عباس محمدی» در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر شامگاه گذشته در مراسم آغاز به کار پانزدهمین مرکز نیکوکاری شهرستان ساوه که با حضور جمعی از مسئلان و خیرین و نیکوکاران ساوجی برگزار شد، ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران ساوجی که در راستای آغاز به کار این مرکز نیکوکاری تلاش کرده اند، گفت: دستگیری از محرومین و نیازمندان از دستورات دینی ما است که تاکید فراوان نیز بر آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوه هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را، واگذاری امور به مردم برای کاهش فرایندهای پیچیده اداری، خدمت رسانی هر چه بیشتر به نیازمندان و محرومین و افزایش سطح مشارکت در این زمینه دانست و بیان کرد: مراکز نیکوکاری در مساجد هر محل به فعالیت های حمایتی از نیازمندان همان محل می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری امام سجاد (ع) شهر ساوه نیز در محله کارگر و اطراف آن به فعالیت های حمایتی و نظارتی می پردازد، ادامه داد: این مرکز با وجود کارشناسان و مشاوران به شناسایی نیازمندان واقعی به رفع مشکلات و تنگناها این عزیزان می پردازد.

 

این مقام مسئول فعالیت این مراکز نیکوکاری را راهی برای کمک به امداد در راستایی شناسایی هر چه بیشتر نیازمندان دانست و بیان کرد: کمیته امداد به تنهایی نمی تواند جوابگوی نیازهای نیازمندان باشد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوه  در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ایجاد ۲۰ مرکز نیکوکاری تا پایان امسال در برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه قرار دارد، خاطر نشان کرد: امید است این مهم با همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران در محله های مختلف به زودی محقق شود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی مسجد شهرستان ساوه مرکز نیکوکاری محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

همزمان با گرامیداشت هفته فرهنگ و منش پهلوانی و سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران، با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان، سرهنگ غفارپور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیات‌ها و قهرمانان و مربیان آئین گشایش دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری برگزار شد.

دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مرکز استان ،گفت: بسیج از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اهمیت به جوانان و ارتباط با جوانان به خصوص ورزشکاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با ورود بسیج به هیات‌ها به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

او  افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز همپای سایر آحاد جامعه با پیوستن به خیل عظیم بسیجیان تلاش دارند تا با نهادینه کردن فرهنگ بسیج، منش پهلوانی را با فرهنگ ناب بسیج همراه سازند تا بتوانند با تکیه بر این مهم افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی گفت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می‌شود.

سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران نیز در این آئین با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، گفت: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می‌توانند جوانان را تحت تأثیر قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد