Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی نژاد از ارسال اولین محموله کمک های مردمی استان مرکزی به مناطق سیل زده خبر داد.

«قنبر موسی نژاد» ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده از ارسال نخستین محموله کمک های امدادی مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی به این مناطق خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این محموله به وزن 35 تن و در قالب پنج کامیون به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از مردم خیر، نیکوکار، نوعدوست و همیشه در صحنه استان مرکزی افزود: بار دیگر شاهد استقبال خوب مردم استان مرکزی در کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بودیم که امید این کمک های انسان دوستانه گره ای از مشکلات نیازمندان در مناطق سیل زده بگشاید.

 

وی  با اشاره به اینکه این محموله شامل اقلام خوراکی و غیر خوراکی، البسه، پتو، آب معدنی، فرش، موکت و اقلام بهداشتی است، خاطر نشان کرد: اقلام ارسالی با مشارکت مردم در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری  در شهرستانهای ساوه، تفرش دلیجان، محلات و اراک جمع آوری شده است.

 

این مقام مسئول همچنین به فعالیت های مراکز نیکوکاری و خیریه در شهرستان ها نیز اشاره کرد و گفت: سایر شهرستان های استان نیز در حال جمع آوری کمک های مردمی هستن د که محموله کمک‌های سایر شهرستان‌ها نیز در هفته آینده به این مناطق ارسال می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، افزود: خیران استان مرکزی مبلغ 60 میلیون تومان نیز به صورت نقدی به سیل زدگان جنوب شرقی کشور کمک کردند.

 

موسی نژاد در ادامه با اضافه کرد: در حال حاضر ۸۰ پایگاه کمیته امداد استان مرکزی و مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی هموطنان به منظور کمک به مردم سیل زده در استان سیستان و بلوچستان هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره)، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۰۸۸ و کد دستوری#۱ *۸۸۷۷*آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوع دوست استان مرکزی برای سیل زدگان است.

 

این مقام مسئول گفت: امید است همواره شاهد کمک های مردمی در راستای کمک به هموطنان سیل زده باشیم و بتوانیم در این شرایط مرحمی بر دل شکسته آنان باشیم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی رویداد ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کمک به سیل زدگان کمیته امداد امام خمینی ره استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

صادق محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان