Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در جریان گفتگویی که در حاشیه اجلاس داووس برگزار شد، به آسیب دیدن سربازان آمریکایی در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق اعتراف کرد.

ترامپ با این حال در این گفتگو ضمن اذعان به زخمی شدن سربازان آمریکایی، اما در ادعایی مدعی شده که مشکل سربازان، جز یک سردرد چیزی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام تائید کرده بود که ۱۱ نظامی آمریکا در حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد عراق دچار مشکل شده‌اند که تعدادی ازآن‌ها به کویت و تعدادی دیگر به آلمان انتقال داده شده‌اند.

سنتکام همچنین گفته بود که مشکل سربازان آسیب دیده ضربه مغزی بوده است.

جمهوری اسلامی ایران حمله موشکی خود به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق را در واکنش به اقدام تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد انجام داد، اما در همان زمان رئیس جمهور آمریکا با این ادعا که همه چیز خوب است، از دادن آمار زخمی‌ها و یا آسیب دیدگان طفره رفته بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عین الاسد حمله موشکی ایران دونالد ترامپ اجلاس داووس سنتکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسام مواضع اشغالگران در کیبوتس نیریم را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در کیبوتس نیریم در مجاورت نوار غزه هدف حمله موشکی قرار داده است.

در تحولی دیگر، منابع خبری صبح امروز از حمله موشکی به پایگاه‌های اسرائیلی در الجلیل خبر داده داده بودند.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

کد خبر 6095554 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • فیلم| لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • قسام مواضع اشغالگران در کیبوتس نیریم را هدف قرار داد
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • لحظه حمله موشکی حزب الله به دو ساختمان محل حضور سربازان اسرائیلی
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران