Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سروستانی بیان کرد: جشنواره مردمی فیلم عمار نقش مهمی در توسعه و تقویت هنر انقلاب دارد و فیلم‌های جشنواره عمار در مراکز فرهنگی استان بوشهر اکران می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی» بعدازظهر چهارشنبه (2 بهمن) در جلسه هماهنگی جشنواره مردمی فیلم عمار بوشهر اظهار داشت: روایت گری انقلابی در حوزه فیلم از رسالت‌های جشنواره فیلم عمار است که در این زمینه لازم است اقدامات انقلابی و ارزشی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه جشنواره فیلم عمار باید باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود تصریح کرد: جشنواره مردمی فیلم عمار نقش مهمی در توسعه و تقویت هنر انقلاب دارد و فیلم‌های جشنواره عمار در مراکز فرهنگی استان بوشهر اکران می‌شوند.

 

حجت الاسلام سروستانی با بیان اینکه جشنواره فیلم عمار نقش مهمی در توسعه و تقویت هنر انقلاب دارد، اظهار داشت: این جشنواره ظرفیت مناسبی برای بروز خلاقیت‌های جوانان انقلابی است و باعث افزایش تنوع در تولید آثار هنر انقلاب می‌شود.

 

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همچنین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خواستار انتخاب زمان‌بندی دقیق و شایسته برای برگزاری این مراسم شد و افزود: شبکه تبلیغی، کانون‌های فرهنگی و مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی برای تبلیغ اکران آثار این جشنواره آمادگی لازم را دارند.

 

امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر نیز در این نشست از آمادگی مجموعه حوزه هنری برای اکران فیلم‌های جشنواره در سینمای مرکزی بوشهر (سینما بهمن) یا سالن آمفی‌تئاتر حوزه هنری خبر داد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مسجد مساجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی جشنواره فیلم عمار استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار اعضای شورای عالی مدیریت مردمی فرهنگی بوشهر اظهار داشت: متأسفانه زیر ساخت‌های استان از منظر فرهنگی نبوده، بلکه زیرساخت‌هایی برای توسعه رفاه اجتماعی و گردشگری بوده است. بنابراین حسب آمایشی که وجود دارد مراکز و مکان‌هایی مشخص و طرحی با کمک مشاورین در کنار ساحل برنامه ریزی و تمامی زیر ساخت‌ها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: چادر زدن در عرض ساحل و پارک‌ها مشکل ساز است، بنابراین کمپ‌هایی با استانداردهای لازم برنامه ریزی شود که دارای امکانات باشد، لذا با توجه به فرصتی که تا پایان سال وجود این کار را از اکنون شروع شود تا زمان عید این امکانات آماده باشد.

وی در کنار هم بودن و قرارگاه بودن را به بسیار مهم عنوان کرد بیان داشت: کارها آسیب شناسی شود و بر اساس برنامه ریزی رفع آسیب صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری پیشنهاد تدوین تقویم برای قرارگاه مردمی فرهنگی با در نظر گرفتن مناسبت‌ها را مطرح کرد و عنوان داشت: این کار کمک می‌کند که کارها با برنامه ریزی و منسجم انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه به حوزه رسانه ابراز داشت: جنگ رسانه نیازمند دانش، سرعت عمل و دیپلماسی است که کار با رسانه به چه شکل انجام شود. فعالیت‌های خوبی در عرصه فرهنگی به ویژه در کنار ساحل انجام شده اما بازتاب رسانه‌ای نداشته است. همچنین رشد تحلیل گری و دیپلماسی رسانه‌ای باید صورت گیرد.

وی بر هم پوشانی و حمایت از یکدیگر تاکید کرد و ابراز داشت: این قرارگاه یک پیکر است و با حمایت از هم اجازه ندهید قرارگاه تضعیف شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر بیان داشت: همه باید به این قرارگاه کمک کنند، این قرارگاه‌ها باید چارچوب را حفظ کنند، و مسئولان پاسخگوی مطالبات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشنهاد داد: طومار و راهپیمایی در حمایت از عفاف و حجاب برنامه ریزی، طراحی و برگزار شود.

کد خبر 6087475

دیگر خبرها

  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود