Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت‌الله رحیمی، چهارشنبه در نشست تخصصی ذیحسابان و مدیران پشتیبانی اداره‌های کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور در شیراز افزود: بدون تردید شفافیت، موجب اعتماد عمومی می‌شود که ممکن است در برهه‌ای از زمان خدشه‌دار شده باشد.

وی ادامه داد: سرمایه عمومی و اجتماعی را اعتماد می‌تواند حفظ و آن را پایدار کند و به درستی، شفافیت مترادف با گسترش اعتماد عمومی تعریف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس، نقش ذیحساب در شفافیت اقتصادی را بارز توصیف و بیان کرد: سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی اداره‌ها با شفاف سازی اقتصادی حاصل می‌شود و ذیحسابان پاسداران این عرصه هستند.

رحیمی، بهره گیری از تجارب مالی و اجرایی را از جمله راهکارهای مناسب در برقراری عدالت اجتماعی دانست و گفت: بخش مهمی از عدالت اجتماعی در کارکرد موثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محقق می شود که این امر با ایجاد شغل، ارزش افزوده و تولید ثروت دست یافتنی است.

وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی دولت و لزوم هماهنگی دست‌اندرکاران اجرایی در گذر از این شرایط، اظهار داشت: با اولویت بندی فعالیت‌های اجرایی می‌توان با مشکلات کمتری از این ایام گذر و از داشته های خود برای مولدسازی بهره‌گیری کرد.

استاندار فارس همچنین گفت: از مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار می‌رود که فارس را ویژه ببینند زیرا این استان پهناورترین استان کشور از نظر تقسیمات کشوری است.

رحیمی ادامه داد: بتازگی هفت شهرستان جدید در استان فارس ایجاد شده که انتظار داریم هر چه زودتر اداره‌ها در این شهرستان‌ها استقرار پیدا کنند.

در تابستان ۹۸ بر اساس مصوبه هیات دولت، هفت فرمانداری جدید شامل، بیضا، اوز، سرچهان، زرقان، خفر، آباده طشک و کوه چنار در استان فارس ایجاد شد. این استان هم اینک دارای ۳۶ شهرستان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اخلاق را از حلقه‌های مفقوده در میان برخی کارگزاران نظام عنوان کرد و بیان داشت: احترام به رای مردم یعنی احترام به رییس جمهوری و ما انتظار داریم همه کارگزاران نظام به این اصل پایبند باشند.

برچسب‌ها استانداری فارس عنایت الله رحیمی شفافیت سازمان بهزیستی کشور فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری فارس شفافیت سازمان بهزیستی کشور فارس استانداری فارس شفافیت سازمان بهزیستی کشور فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مهر میزبان شاعران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت شیخ سعدی شیرازی، شب شعری با موضوع عفاف و حجاب در بخش های مرکزی ، وراوری و گله دار برگزار شد.
زهرا میرزایی افزود: در این مراسم، شاعران انجمن های صبای وراوی، مهرانه مهر و ارمغان گله دار، سروده ها و اشعار خود را در زمینه عفاف و حجاب قرائت کردند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد