Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@17:38:11 GMT

ساسان سالور در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۳۵۶۰

ساسان سالور در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر

به گزارش صدای ایران -ساسان سالور تهیه کننده و کارگردان  فیلم سینمایی «سه کام حبس»  که به بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است،  درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: این روزها مشغول انجام آخرین مراحل فنی این فیلم هستیم به طوری که ساخت موسیقی توسط ستار اورکی و صداگذاری تا اوایل هفته آینده به اتمام می‌رسد همچنین بخشی از کارهای فنی «سه کام حبس» مربوط به ویژوآل افکت می‌شود که آن هم در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو فکر می‌کنم تا اواسط هفته آینده این فیلم به طور کامل آماده نمایش می‌شود.
وی عنوان کرد: هر چند نمی‌توانم تا پیش از اکران فیلم، حرفی از موضوع آن بزنم اما باید عنوان کنم که «سه کام حبس» به یک معضل جدی اجتماعی حال حاضر می‌پردازد که در خانه خیلی از ما وجود دارد. البته تقریبا هر فیلمی تا به امروز ساخته‌ام حساسیت‌هایی داشته است. برای مثال یادم است برای «بدورد بغداد» هم که من در تیم تولید آن بودم، زمانی که قرار شد به‌عنوان نماینده ایران به اسکار معرفی شود به خاطر ۲ سکانس، دوستان با ما صحبت‌هایی داشتند. به هر حال پرداختن به یک سوژه اجتماعی سختی‌های خاص خود را دارد.
سالور اظهار کرد: «سه کام حبس» از یک معضل بزرگ اجتماعی حرف می‌زند که خیلی از خانواده‌ها با آن درگیر هستند و ربطی به سطح سواد، فرهنگ و طبقه اجتماعی ندارد، یعنی ممکن است این اتفاق در هر خانه ای وجود داشته باشد. به نظرم نقطه قوت «سه کام حبس» فیلمنامه آن است چراکه قدرتمند و خوب است و ماحصل آن فیلمی شده که قابل دفاع است.
وی در پایان توضیح داد: معمولا فیلم‌های ما به واسطه اینکه بخشی از حقایق اجتماعی را بیان کرده‌اند گاهی در نمایش عمومی دچار مشکل شده‌اند و حتی گاهی به سیاه نمایی محکوم شده‌ایم اما امیدوارم در این پروژه دوستان با این زاویه دید به فیلم نگاه نکنند.  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فیلم سه کام حبس جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه