Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی رئیس امور قرآنی اوقاف استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ وقف جدید با نیات قرآنی در استان به ثبت رسیده است، گفت: ارزش ریالی کل این موقوفات بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

او بابیان اینکه این موقوفات در شهر‌های سمنان، دامغان، شاهرود، بسطام و میامی به ثبت رسیدند، افزود: از این تعداد سه موقوفه را اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی در امامزاده علی بن جعفر (ع) سمنان شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس امور قرآنی اوقاف استان سمنان بابیان اینکه سه واقف خیراندیش نیز در شهرستان میامی هستند، تصریح کرد: این افراد موقوفاتی را با نیت اجرای برنامه‌های قرآنی در محل مجتمع خدماتی رفاهی و زائرسرای حضرت علی‌اکبر (ع) کلاته اسد به ثبت رساندند.

عرفانی بابیان اینکه در دامغان نیز فرد خیری موقوفه‌ای با نیت تأمین تجهیزات لازم برای مراکز امور قرآنی زیر نظر اوقاف ایجاد کرده است، ابراز داشت: موقوفه‌ای با نیت اجرای برنامه‌های قرآنی با صلاحدید متولی توسط یکی از واقفان خیراندیش در شهر بسطام به ثبت رسید.

او با اشاره به اینکه یک موقوفه قرآنی هم در شاهرود ایجادشده است، افزود: واقف خیراندیش شاهرودی نیز نیت موقوفه خود را تأمین هزینه‌های جاری و فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی مسجد قلعه حاجی شاهرود قرار داده است.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره اوقاف موقوفه قرآنی فعالیت قرآنی و فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان