Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه گچساران گفت: پنج شب مراسم عزاداری دهه آخر فاطمیه با حضور سخنران کشوری در مصلی گچساران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز نشست هماهنگی برگزاری مراسم دهه آخر  فاطمیه با حضور  امام جمعه شهرستان و برخی از مسوولان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 در این نشست حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی با تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برای اسلام و کشور ایران عزت، افتخار و سربلندی آفرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه عزت و آبروی حاج قاسم سلیمانی محصول اخلاصش بود، گفت: وقتی اخلاص در کار باشد خدا پشتیبان انسان خواهد بود و شهید حاج قاسم سلیمانی چون برای خدا گام برداشت  خداوند  ایشان را عزیز کرد.

 امام جمعه گچساران ادامه داد: عزت، عظمت و آبروی این بزرگ مرد بر گرفته از سربازی در درگاه ولایت بوده است.

 حجازی در ادامه به برگزاری پنج شب مراسم عزاداری دهه آخر ایام فاطمیه (س) در مصلی گچساران خبر داد و افزود: به مناسبت شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مراسم عزاداری دهه  پایانی فاطمیه به مدت پنج شب برگزار می‌شود.

 امام جمعه گچسارن گفت: مراسم عزاداری دهه آخر فاطمیه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرشاد یزدی و با نوای مداحان برجسته شهرستان برگزار می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: این مراسم از شب شنبه  5 لغایت 9 بهمن ماه راس ساعت 7 شب در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گچساران برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: برگزاري فارس گچساران مراسم عزاداري فاطميه مصلي امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود