Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراض مجدد به تغییر نام خیابان تختی

تعدادی از قهرمانان کشتی مجدداً از فرمانداری تهران درخواست کردند که پیگیر تصمیم شورای شهر تهران مبنی بر تغییر نام خیابان تختی شود و از این اقدام جلوگیری کند. پس‌از اعتراض کشتی گیران به شورای شهر تهران به تغییر نام خیابان تختی به استاد شهناز، فرماندار شهر تهران با ارسال نامه‌ای به  شورای شهر تهران، با تغییر نام خیابان جهان پهلوان تختی مخالفت کرده بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---  ویروس؛ باعث تغییر مکان مسابقات براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مسابقات انتخابی فوتبال زنان برای حضور در المپیک به خاطر شیوع یک ویروس در ووهان چین به نانجینگ منتقل شد. این ویروس تا امروز 440 نفر را مبتلا و 9 نفر را هم کشته است. مسابقات بوکس انتخابی المپیک هم قرار بود روزهای 3 تا 14 فوریه برگزار شود که  لغو شد.   --- پرسپولیس بهترین گلرها را دارد داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس به سایت این باشگاه گفت: «ما 4 گلر داریم که در رده‌های سنی خودشان بهترین‌های ایران هستند. علیرضا بیرانوند که بهترین دروازه‌بان آسیاست و به نظر من کسب عنوان بهترین فوتبالیست سال آسیا حق مسلم او بود. بوژیدار رادوشوویچ هم خیلی خوب عمل کرده و روی کار خودش تمرکز کامل دارد و البته نشان داده همچون دیگر نفرات واقعاً نسبت به تیم تعصب دارد.   بیانیه رسمی AFC درباره وضعیت تیم‌های ایرانی انتقال دیدارهای استقلال و شهر خودرو به امارات وضعیت میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2020 همچنان در ‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با اینکه نمایندگان فوتبال و ورزش ایران صراحتاً اعلام کرده‌اند که در زمین بی طرف بازی نمی‌کنند، کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری بازی‌های پلی‌آف نمایندگان ایران در زمین بی‌طرف تأکید کرد. AFC امروز بیانیه‌ای در این راستا صادر کرد: «دیدارهای پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بین شهرخودرو ایران و الرفاع بحرین و نیز استقلال ایران برابر الکویت که قرار بود روز 21 ژانویه (اول بهمن) برگزار شوند، به‌خاطر نگرانی‌های امنیتی و تصمیمات بسیاری از دولت‌هایی که هشدار سفر به ایران را داده بودند، به زمین‌های بی‌طرف منتقل شد. برای کمک به تسهیل در تغییر زمین مسابقات به زمین‌های بی‌طرف که توسط کمیته‌های مربوطه تأیید شده، AFC این دو بازی را به روز 25 ژانویه (5 بهمن) در امارات منتقل می‌کند.» براین اساس، شنبه پیش رو استقلال و شهرخودرو به ترتیب باید در ورزشگاه‌های العویر دبی و شارجه امارات مقابل تیم‌های الکویت کویت و الرفاع بحرین به میدان بروند. در همین رابطه، فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو به ایسنا گفت: «ما نمی‌پذیریم که در امارات بازی کنیم و امشب (چهارشنبه) برای دیدار با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به مقر AFC می‌رویم تا با او دیدار و گفت‌وگو کنیم بلکه بتوانیم حق تیم‌های ایرانی را بگیریم.» محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس هم گفت: «عازم مالزی می‌شویم تا جلسه‌ای با مقامات ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشیم. نباید تصور کنیم که چون تصمیمی اتخاذ شده، نباید تلاش دیگری کنیم و تسلیم شویم.» گفتنی است منبعی آگاه منتسب به کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه با نشریه «البلاد» بحرین، گفت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز هیچ مجازاتی برای باشگاه‌های ایران در نظر نگرفته و فدراسیون ایران هنوز موضع رسمی خود برای انصراف از بازی‌ها را اعلام نکرده است. تصمیم محرومیت باشگاه‌های ایران از میزبانی ثابت نیست و احتمال دارد در آینده با بهبود وضعیت در ایران تغییر کند و بازی‌ها به میزبانی این کشور برگزار شود.» 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد

کنفدراسیون مچ اندازی آسیا میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را از ایران گرفت و به ازبکستان داد.

به گزارش فارس، در حالی که قرار بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود به دلیل سیل بی سابقه در امارات و نبود پرواز، لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

قرار بود کنفدراسیون مچ اندازی آسیا تاریخ جدید میزبانی ایران رااعلام کند، اما در اقدامی عجیب، این میزبانی به ازبکستان واگذار شد.

برهمین اساس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زير است:

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج