Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، آیین گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی در محل بیت نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عصر چهارشنبه در این جلسه به بیان زوایای مختلف زندگی این عالم ربانی پرداخت و گفت: آیت الله محلاتی از یاران باوفا و شاگردان حضرت امام (ره) و از قدیمی‌ترین دوستان ایشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام صادق شهرابی ادامه داد: مسئوولیت‌های مختلف وی در دوران رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، نشان از اعتماد و دوستی عمیق با رهبر انقلاب می‌باشد.

او با بیان اینکه پرداختن به مسائل علمی از دغدغه‌های همیشگی این دانشمند بزرگ بود اظهار داشت: ایشان مولف، محقق و مترجم بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب ارزشمند بود و تاثیر فعالیت‌های وی بر جامعه علمی کشور بر کسی پوشیده نیست.

دبیر شورای فرهنگی اظهار داشت: این مجاهد نستوه در تمام مدت خدمت خود به وضعیت محرومان توجه زیادی داشت به طوریکه پس از شکل گیری حساب ۱۰۰امام مرتب در جلسات شورای مرکزی حضور داشت و در واقع یکی از رموز موفقیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به برکت وجود ایشان بود.

شهرابی در ادامه به بیان دیگر خصوصیات اخلاقی آیت الله محلاتی پرداخت و گفت: هدایت و ارتباط تنگاتنگ با مردم، جلوگیری از اسراف و استفاده صحیح از اموال دولتی و همچنین حساسیت ویژه نسبت به قیامت و روز حسابرسی از خصوصیات بارز این دانشمند فرزانه است.

مبیت الله سید هاشم رسولی محلاتی متولد ۱۳۰۹ محلات بود. وی از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۸۲ ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور را برعهده داشت.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه گرامی داشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم