Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید محمد علی حسینی» سفیر ایران در پاکستان روز گذشته (چهارشنبه) با خانم «شیرین مزاری» وزیر امور حقوق بشر پاکستان در اسلام آباد دیدار و طرفین بر ضرورت تبادل نظر، انتقال تجربیات و برگزاری نشست های مشورتی مرتبط با موضوع حقوق بشر میان کشورهای اسلامی تاکید کردند.

آنان استفاده ابزاری و سیاسی از موضوع حقوق بشر توسط برخی کشورهای مدعی غربی و استانداردهای دوگانه آنان در این قضیه را نیز تقبیح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر ایران و وزیر امور حقوق بشر پاکستان همچنین بر ضرورت تولید محتوا در حوزه حقوق بشر، حقوق زنان و کودکان با استفاده از منابع غنی اسلامی و فرهنگی مشترک دو کشور تاکید کردند.

سفیر ایران با اشاره به نقض حقوق بشر از جمله حقوق زنان، کودکان و تبعیض نژادی در کشور های غربی و مدعی، خواستار همکاری های مشترک در این زمینه براساس تعالیم و فرهنگ غنی اسلام مبنی بر رعایت حقوق جوامع انسانی شد.

حسینی همچنین از آمادگی ایران برای آزادی تعدادی از زندانی پاکستانی که جرم های سنگینی ندارند، خبر داد.

وی همچنین از وزیر امور حقوق بشر و مقامات ذی ربط در پاکستان خواستار پیگیری سرنوشت سه تن از مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهای معاند در مرز با پاکستان، شد.

سفیر ایران در این دیدار از وزیر امور حقوق بشر پاکستان برای سفر به کشورمان دعوت کرد که مورد استقبال وی قرار گرفت.

خانم مزاری همچنین بر همکاری های دوجانبه و تخصصی ایران و پاکستان در زمینه حقوق بشر تاکید کرد.

برچسب‌ها سفیر ایران در پاکستان پاکستان حقوق زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفیر ایران در پاکستان پاکستان حقوق زنان سفیر ایران در پاکستان پاکستان حقوق زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب گذاری در سال ۱۹۹۴ در مرکز جامعه یهودیان در بوینس آیرس، بازداشت کنند!

به گزارش ایرنا، این در حالی است که احمد وحیدی وزیر امور کشور ایران در قالب هیاتی از تهران به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز نیز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

این اولین باری که نیست که آرژانتین با طرح ادعا‌های بی‌اساس علیه مسئولان کشورمان تلاش می‌کند به دیگر کشور‌های میزبان مسئولان ایرانی فشار بیاورد.

در ۱۲ آوریل، دادگاهی در آرژانتین در اقدامی خصمانه ایران را مقصر بمب گذاری سال ۱۹۹۴ دانست و از آن زمان تاکنون مسئولان کشورمان هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

دیگر خبرها

  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد