Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:49:37 GMT

قطع جریان گاز 36 واحد اداری و تجاری در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۹۳۹۷

قطع جریان گاز 36 واحد اداری و تجاری در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از قطع جریان گاز 36 واحد اداری و تجاری این استان به دلیل عدم رعایت بخشنامه معاون اول ریاست جمهوری مبنی بر مصرف بهینه گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، سیدحمید فانی اظهار کرد: مطابق پایش انجام شده توسط کارکنان شرکت گاز از موسسه‌ها، ادارات دولتی و واحدهای تجاری استان، طی دو مرحله جریان گاز 36 واحد اداری و تجاری به دلیل عدم رعایت بخشنامه معاونت ریاست جمهوری، حوزه مدیریت بحران استان و معاونت مدیریت منابع انسانی استانداری خراسان رضوی در خصوص صرفه جویی در مصرف گاز و مدیریت دمای هوای محیط بین 18 تا 21 درجه سانتی گراد قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی افزود: با توجه به برودت هوای دو شب گذشته در مشهد و تصمیم مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی برای مدیریت مصرف گاز طبیعی، کنترل و پایش ادارت و مراکز دولتی به طور مستمر انجام شد که با توجه به عدم رعایت موضوع در مرحله اول جریان گاز 26 اداره و نهاد دولتی و در مرحله دوم نیز گاز 10 واحد اداری و تجاری قطع شد.

وی اضافه کرد: وصل مجدد جریان گاز این 36 واحد اداری و تجاری مشروط به تعهد کتبی مدیران آن برای مدیریت مصرف بهینه گاز و رعایت بخشنامه‌های ابلاغی است.

فانی ادامه داد: بارش نزولات آسمانی و ماندگاری هوای سرد در تمام نقاط استان موجب ثبت رکورد 55 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در یک روز شد که رقم بسیار بالایی است. پایداری جریان گاز طبیعی نیازمند مشارکت همه مردم و مسؤولان است که در این بین نقش دستگاه‌های دولتی اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: طرح پایش و گشت زنی شرکت گاز در واحدهای اداری و تجاری استان از روز چهارشنبه دوم بهمن ماه امسال به صورت ویژه آغاز شده و با جدیت تمام، گاز مراکزی را که پس از وقت اداری همچنان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، قطع خواهیم کرد. در این زمینه تاکید زیادی هم روی مدارس داریم تا صرفه جویی کامل و دقیقی در این حوزه پس از پایان زمان کاری ثبت شود.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده عدم رعایت مصرف بهینه و صحیح گاز طبیعی در واحدهای اداری یا تجاری در سراسر استان با شماره تلفن 194 مرکز امداد شرکت گاز تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی گاز مشهد مدیریت بحران قطعی گاز مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان رضوی گفت: ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خراسان رضوی افتتاح و تحویل مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری 33863 واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: 33 هزار و 863 واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح شد که از این تعداد، 2105 واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهمنامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال 1401، طی دو سال تعداد 6000 واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می شود.سال گذشته 1900 واحد مسکن مددجویی و امروز 2105 واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

وی با بیان اینکه حدود 2000 واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شد،گفت: تلاش می شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین 100 تا 150 میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، 50 میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و 200 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است