Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، وزارت امنیت داخلی (وزارت کشور) آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد از این پس اتباع ایرانی نمی‌توانند برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های تجاری در آمریکا درخواست روادید دهند.

بر اساس دستورالعمل جدیدی که وزارت امنیت داخلی آمریکا منتشر کرده و از روز پنج‌شنبه 23 ژانویه (3 بهمن) اجرا خواهد شد، اتباع ایرانی و خانواده‌های آنها از این پس واجد شرایط درخواست صدور یا تمدید روادیدهای سرمایه‌گذاری و تجاری (موسوم به روادید E-1 و E-2) نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجار و سرمایه‌گذاران خارجی با در اختیار داشتن روادیدهای E-1 و E-2 اجازه خواهند داشت به همراه خانواده خود در آمریکا اقامت گزیده و مشغول کار شوند.

دولت آمریکا سال گذشته از معاهده‌ای که در سال 1955 به‌منظور تقویت روابط تجاری و اقتصادی خود با ایران منعقد کرده بود، خارج شد و اداره خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا (CIS) اعلام کرده است تصمیم تازه وزارت امنیت داخلی آمریکا برای ممنوع کردن صدور روادیدهای E-1 و E-2 در همین راستا بوده است.

به موجب دستورالعمل جدید، اتباع ایرانی که در حال حاضر با روادیدهای E-1 و E-2 در آمریکا اقامت دارند، در پایان مدت روادید خود باید از آمریکا خارج شوند. در این دستورالعمل تأکید شده است که اتباع ایرانی متقاضی یا دارای سایر انواع روادید مشمول مقررات جدید نمی‌شوند و اجازه دارند برای دریافت یا تمدید روادید مورد نظر خود درخواست دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آمریکا اتباع ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»

به گزارش «تابناک» به نقل از یورو نیوز، برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب.س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته