Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیین اختتامیه بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه وسومین جشنواره مقالات حوزه با حضور آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه، اساتید در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد.

یکی از بخش‌های این همایش، تجلیل از شخصیت علمی، اخلاقی و تهذیبی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آیت الله سید محسن خرازی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود.

در این مراسم آیت الله اعرافی با اشاره به جایگاه شخصیتی آیت الله خرازی گفت: وی افزود: کرامت اخلاقی، تواضع، حسن خلق، تعامل جذاب با دیگران از ایشان یک شخصیت ارزشمند اخلاقی بوجود آورده است که همگان به این مساله اذعان دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: از نظر عبادی نیز تقید خاص ایشان به تهجد و تقید به نماز جماعت مثال زدنی است؛ ایشان نماز معنوی و اثرگذاری را به عنوان یک امام جماعت همیشه برپا داشته اند.

او زهد آیت الله خرازی را ستود و گفت: ایشان با اینکه از علمای برجسته به شمار می‌روند، ولی همیشه از دنیا دوری کرده است و دنیا را در مقابل مباحث معنوی کوچک می‌بینند.

آیت الله خرازی به دلیل کسالت در این مراسم حضور نداشت، ولی مراسم تجلیل از ایشان با حضور حضرت آیت الله سبحانی برگزار شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه جامعه مدرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن

مرجع تقلید شیعیان گفت: توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر توجه به وضعیت درسی طلاب گفت:  توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. 

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی گزارشی از وضعیت حوزه علمیه ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود