Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:14:28 GMT

نوبخت با وعده هایش به خاش آمد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۲۹۲

نوبخت با وعده هایش به خاش آمد

ایسنا/سیستان و بلوچستان محمدباقر نوبخت معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با وعده هایش به خاش و سیستان و بلوچستان آمد.


نوبخت برای سومین بار به خاش سیستان و بلوچستان سفر کرد و در جمع گرم و پرشور علما، ائمه جمعه و جماعات، بزرگان و معتمدان و مسئولان خاش وعده های نقد داد.
پارسال در همین ایام آقای نوبخت در سفر به شهرستان خاش کلنگ ساخت 12 هزار واحد مسکونی ویژه محرومین را برای مردم سیستان و بلوچستان به زمین زد که سهم خاش 400 واحد مسکونی بود و وی قول داد این پروژه ها دهه فجر امسال با حضور خودش افتتاح می شوند و هم اینک بعد از گذشت یکسال کار زیادی در خاش و استان انجام نشده و آقای نوبخت باری دیگر در همین روستای قاسم آباد خاش قول اجرا و تکمیل 50 هزار واحد مسکونی ویژه مردم سیستان و بلوچستان را تا پایان سال 1399 داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با حضور آقای نوبخت روز گذشته کلنگ ساخت افزون بر 24 هزار واحد مسکونی ویژه سیل زدگان جنوب استان به زمین زده شده و دولت خود را متعهد دانسته که این پروژه ها را کمتر از یکسال آینده تحویل دهد.
امروز آقای نوبخت در قاسم آباد خاش قول اجرا و تکمیل باند دوم خاش به زاهدان به طول 100 کیلومتر و اجرای 120 کیلومتر راه مرزی روتک و تکمیل بیمارستان خاش با اختصاص 100 تخت جدید بیمارستانی را داد که امیدواریم ایشان به تعهدات خود عمل کنند.
سال قبل آقای نوبخت در حاشیه شورای اداری خاش به شهردار ایرندگان که شهرداری تازه تاسیس بوده قول اهدای 1 میلیارد تومان کمک را داد که تا امسال این امر محقق نگردید و امسال باری دیگر همان وعده را پس از یادآوری مسئولان خاش داد.
محض اطلاع جناب آقای نوبخت و دولتمردان باید رسانده شود، پروژه ای که امروز تحت عنوان منزل مسکن محرومین در قالب افتتاح 1750 واحد مسکونی سیستان و بلوچستان مورد بهره برداری قرار گرفت و مدیرکل بنیاد مسکن استان و کشور به آن افتخار می کردند، از پروژه های کمیته امداد امام خمینی بوده که برای اجرای آن 40 میلیون تومان هزینه کرده اند و مددجوی آن نیز رحیم جمالزهی از مددجویان کمیته امداد است و جالب است دوستان دولت بدانند پروژه های بنیاد مسکنی از نتایج سفر آقای نوبخت در خاش شروع نشده و یا دارای کمترین درصد پیشرفت فیزیکی هستند و به گفته رئیس بنیاد مسکن استان افزون بر 5 هزار پروژه در حال کار هستند و زمان دقیق افتتاح آنها را اعلام نکرد.
سال قبل نیز آقای نوبخت به دو پیرمرد ساکن قاسم آباد خاش قول اهدای دو باب منزل مسکونی را داد و امسال نیز همان دو نفر در مراسم افتتاح نمادین 1750 واحد مسکونی محرومین حضور داشتند و چشم انتظار وعده های وی بودند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت وعده های مسئولان خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان از پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به حساب سازندگان مسکن در این استان خبر داد.

عطاء اله اکبری در گفت وگو با ایسنا- با اشاره به روند پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی شده نهضت ملی مسکن، افزود: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در سراسر استان ۳۴ هزار و ۸۴۸ نفر به بانک معرفی شدند که قرارداد ۲۴ هزار و ۲۴۸ واحد منعقد شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون برای ساخت ۴۵ هزار و ۷۱۹ واحد شهری و روستایی، پروانه ساختمانی صادر شده که متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح ها به ۵۰ درصد رسیده است.

اکبری از اشتغال ۶۴ هزار و ۵۵۸ نفر در پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: طرح نهضت ملی مسکن، یک طرح پیشران است که نه تنها منجر به رونق اشتغال می‌شود بلکه از ابعاد دیگر نظیر رفع چالش مسکن جوانان و جوانی جمعیت و نیز توسعه اقتصادی نیز حائز اهمیت است.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همه دستگاه‌ها اعم از بانک‌ها و سازمان‌های مرتبط با زیرساخت‌های مسکن در استان باید کمک کنند و پای کار باشند که لحظه‌ای درنگ نشود.

وی تصریح کرد: افزایش تولید مسکن در قالب طرح نهضت ملی و با مشارکت مردم را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اجرایی سال ۱۴۰۳ قرار داده‌ایم و با به‌کارگیری کلیه ظرفیت‌های مرتبط در استان و با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا شاهد جهشی مثبت و تاثیرگذار در تولید مسکن استان باشیم.

اکبری با اشاره به اهمیت خدمات روبنایی در پروژه های طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: همه کاربری‌های عمومی، فضای تجاری، آموزشی، فرهنگی و مذهبی در داخل سایت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان در نظر گرفته شده و به‌منظور بهره مندی شهروندان گرامی از استفاده از این امکانات همزمان با ساخت واحدها علاوه بر واگذاری اراضی به دستگاه‌های متولی، تعدادی از این مراکز از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن توسط این اداره کل در دست ساخت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت خطیبان جمعه سیستان و بلوچستان از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ