Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دادگاه دادگستری بین المللی در لاهه روز پنجشنبه به میانمار دستور داد اقدامات فوری برای محافظت از مسلمانان روهینگیا در برابر آزار و شکنجه انجام دهد و شواهد موجود را درباره اتهامات جنایت علیه آن‌ها حفظ کند.

گامبیا که غالب جمعیت آن مسلمان است در ماه نوامبر با طرح شکایتی در این دادگاه، میانمار را به نسل کشی علیه مسلمانان روهینگیا و نقض کنوانسیون ۱۹۴۸ متهم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکمی با تایید یک گروه از ۱۷ قاضی، این دادگاه حکم داد میانمار باید همه اقداماتی را که در توان دارد برای جلوگیری از وارد آمدن صدمات جدی به مسلمانان روهینگیا انجام دهد و این اقدامات را ظرف چهار ماه به این دادگاه گزارش کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حکم دادگاه لاهه مسلمانان روهینگیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپیدار بهترین عملکرد فروش

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه رایانه که شامل ۵ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. تنها دو نماد توانستند در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با فروردین ماه گذشته، بیشتر بفروشند. عملکرد فروش نمادهای این گروه چگونه بود؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J1S

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب آمریکا برای تحریم دیوان بین المللی لاهه
  • هلندی‌ها برای بازداشت نتانیاهو دست به کار شدند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟