Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشاتودی، کاخ سفید در اولین واکنش رسمی نسبت به موضوع هک شدن تلفن رئیس شرکت آمازون و نقش محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان در این‌باره، از اظهار نظر روشن طفره رفت.

سخنگوی کاخ سفید در این مورد گفت: «روشن است که عربستان سعودی متحد مهم ماست.کاخ سفید اطلاعات بیشتر مبنی بر هک شدن تلفن جف بزوس، رئیس آمازون را جدی می‌گیرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است روزنامه گاردین برای اولین بار، گزارشی را مبنی بر نقش ولیعهد سعودی در نفوذ به تلفن بنیانگذار آمازون منتشر کرد. در این گزارش آمده که پیام ارسالی از سوی ولیعهد عربستان حاوی محتوای ویروسی بوده و اطلاعات مختلفی از این تلفن استخراج شده است. ریاض اما شدیدا این گزارش‌ها را رد کرده و ادعا می‌کند که هر آنچه در این رابطه گفته می‌شود بیهوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح

به گزارش خبرآنلاین، وزارت خارجه عربستان با بالا گرفتن احتمالات برای حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، در این خصوص به تل آویو هشدار داد.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه عرب نیوز، عربستان سعودی امروز دوشنبه در مورد خطرات حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به عنوان بخشی از کارزار "خونین" و "نظام‌مند" خود برای یورش به تمام مناطق نوار غزه و آواره کردن ساکنان آن هشدار داد.

این هشدار پس از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی به ده‌ها هزار نفر در شهر رفح در جنوب غزه دستور داد تا اوایل روز دوشنبه آن منطقه را تخلیه کنند. این مساله حاکی از این است که احتمالا یک حمله زمینی به رفح که مدت‌ها از سوی صهیونیست‌ها وعده داده شده بود، قریب‌الوقوع باشد.

وزارت خارجه عربستان عنوان کرد که این کشور قاطعانه نقض مستمر قوانین بین المللی توسط نیروهای اسرائیلی که بحران انسانی در غزه را تشدید می‌کنند و تلاش های صلح بین المللی را تضعیف می‌نماید، رد می‌کند.

این وزارتخانه مجدداً درخواست عربستان را از جامعه بین‌المللی برای مداخله فوری بمنظور توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی تجدید کرد.

فولکر ترک، مسئول حقوق بشر سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفت که دستورات اسرائیل برای جابجایی فلسطینیان از رفح غیرانسانی است و آنها را در معرض خطر و بدبختی بیشتر قرار می‌دهد. او هشدار داد که چنین اقداماتی گاهی می‌تواند به جنایت جنگی تبدیل شود.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903697

دیگر خبرها

  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان