Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:31:40 GMT

فرماندار «پارس‌آباد مغان» منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۶۹۴۶

فرماندار «پارس‌آباد مغان» منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، با صدور حکمی از سوی اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل، عدالت حاجی پور به عنوان فرماندار شهرستان پارس آباد مغان منصوب شد.

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان پارس‌آباد مغان از علی علایی فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

علی علایی نیز طی حکمی از سوی استاندار اردبیل به عنوان مشاور استاندار اردبیل منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از حکم استاندار اردبیل در انتصاب عدالت حاجی پور این گونه آمده است: «امید است با بهره گیری از عنایات خداوند متعال و همه توان و تجربه‌ی خود و بهره گیری از طرفیت‌های موجود در آن مجموعه، در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر امید و امید و خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان، با الهام از منویات مقام معظم رهبر و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، موفق باشید.»

کد خبر 4833574

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار پارس آباد استانداری اردبیل حکم انتصاب بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان ایلام قزوین دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی شیراز بیرجند سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان