Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد که برخورد لازم با متخلفان جام تختی صورت خواهد گرفت. تاریخ انتشار: 00:08 - 04 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۷۶۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسن رنگرز در نشست خبری چهلمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی اظهار داشت: کشور ما در شرایط بسیار خاصی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نحوی که بیش از یک ماه قبل رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: اینکه جام تختی با حضور ۵ کشور خارجی در کشورمان برگزار می‌شود، نشان از یک پیام خاص دارد؛ اینکه کشور ما در امنیت کامل است. در هفته‌های اخیر سعی کردیم کشور‌های بیشتری در این مسابقات حضور پیدا کنند. به نظرم به جز چند نفر که در مسابقات جهانی سهمیه و مدال گرفتند، سایر نفرات در این مسابقات حضور دارند.   سخنگوی فدراسیون کشتی درباره دلایل معافیت ۴ کشتی‌گیر از حضور در جام تختی گفت: محمدعلی گرایی، سعید عبدولی، علیرضا نجاتی و امیر قاسمی‌منجزی برای المپیک انتخاب شده نیستند، زیرا آنها هم مانند سایرین باید در تورنمنت‌های مختلف محک می‌خورند. تلاش ما این است تیمی را با پایه جوانگرایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنیم. کادرفنی برای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ میانگین سنی تیم را پایین آورد.   رنگرز درباره درگیری‌های به وجود آمده پس از مبارزه محمدرضا گرایی و امین کاویانی‌نژاد توضیح داد:  به طور حتم اتفاقات داوری این مسابقه، توسط کمیته داوران بررسی خواهد شد. کمیته انضباطی قطعا به این مسئله ورود خواهد کرد و با مسببان این اتفاق برخورد شدیدی صورت خواهد گرفت. ما هم مانند تمام حاضران در سالن از این اتفاق ناراحت شدیم.   وی در خصوص احتمال تغییر وزن برخی فرنگی‌کاران برای المپیک گفت: احتمال اتفاق افتادن چنین مسئله‌ای وجود دارد، زیرا در وزن ۶۷ کیلوگرم ضعف داریم و باید از پتانسیل مدعیان وزن ۷۲ کیلوگرم بهره ببریم.   سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد برنامه فدراسیون برای بالا بردن کیفیت جام تختی در سال‌های آینده خاطرنشان کرد: خارج‌شدن جام تختی از رنکینگ اتحادیه جهانی باعث‌شده تا کشتی‌گیران برتر جهان دیگر علاقه‌ای به حضور در این مسابقات نداشته باشند. باید در سالیان آینده مثل روسیه ستارگان کشتی جهان را به اسم دعوت کنیم و جایزه دلاری خوبی هم برای نفرات برتر در نظر بگیریم. تلاش خواهیم کرد تا جام تختی را وارد رنکینگ اتحادیه جهانی کنیم. بیشتر بخوانید: نتایج عجیب در شیراز؛ شکست علیاری، گرایی، قادریان، مردانی و قوره‌جیلی مقابل حریفان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن رنگرز کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و حمزه رباطی کشتی گیر نونهال کیش در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

امیرعلی رسولی فر نیز در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیر محمد فلاح در وزن۴۴ کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان کشور توانستند رتبه پنجم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • حسن یزدانی کجاست؟