Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،

رییس بازسازی عتبات وعالیات استان دیشب در یادواره شهدای روستای لکلر وگرامیداشت سردار شهید سلیمانی ویاران با وفایش گفت: در استان ۲۵ موک وجود دارد که همه آن‌ها آماده اعزام به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان هستند.

حق بیگی افزود:از شهر‌های مرند ومیانه کاروان کمک‌های موکب‌های این دوشهرستان اعزام شده وبقیه شهرستان‌ها نیز مشغول جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:در سیل بهار امسال نیزدر شمال وجنوب کشور تمامی ۲۵ موکب استان در مناطق سیل زده مشغول خدمات رسانی به مردم آسیب دیده بودند وبرای آن‌ها خدمات غذایی، بهداشتی وغیره انجام می‌دادند.

رییس بازسازی عتبات عالیات با اشاره به مسافت طولانی زمینی سیستان وبلوچستان افزود: قراراست کمک‌های جمع آوری شده از طریق هوایی به این مناطق اعزام شود.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملکان نیز شهید سردار سلیمانی را فاتح تمامی نبرد‌هایی دانست که رهبری جبهه مقاومت را برعهده داشت دانست وگفت:دشمن کینه توز وآمریکای جنایتکار که منشاء تروریسم است با ترور این شهید والامقام آبروی خودرا برد وتروریسم بودن خود رابیش از پیش ثابت کرد.

سرهنگ صالح رحمتی افزود:بی شک شهادت سردار سلیمانی بیش از خود این شخصیت بزرگ دنیای اسلامی برای آمریکا واسرائیل خطرناک شده است وبه کوری دشمنان افول آمریکا ونابودی اسرائیل نزدیک است.

گفتنی است شهرستان ملکان در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۱۷ شهید ودر دفاع از حریم اهل بیت عصمت وطهارت یک شهید تقدیم کرده است که از این تعداد ۱۲ شهید مربوط به روستای ۶ هزار نفری لکلر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند

به گزارش جماران؛ پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان‌ های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است. مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است. 

مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال ۱۴۰۱ تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.

پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

منبع: اعتماد

دیگر خبرها

  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی