Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند ۲ پیشنهاد جدی دارد که یکی از تیم‌ های خواهان رسما به باشگاه ایمیل زده و اگر تصمیم به جدایی بگیرد کاری از دست باشگاه ساخته نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین قدوسی گفت:

علیرضا بیرانوند، گلر ممتازی است و طبیعی است که همیشه پیشنهاد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هر چند سکوت کرده اما می‌دانم که برخی مسائل او را آزار داد و منجر به این شد که تصمیماتی بگیرد. این دروازه بان طی ماه‌های گذشته به چند ایجنت وکالت داده تا اجازه داشته باشند با برخی باشگاه‌های خارجی مذاکراتی انجام دهند.

حسین قدوسی گفت:

از چهارشنبه  عصر این موضوع با باشگاه درمیان گذاشته شد که بیرانوند پیشنهاد دارد و آقای سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند هم با آقای انصاری فرد صحبت هایی داشتند. مدیریت باشگاه تاکید داشت که علی رغم مشکلات عدیده مالی به هیچ عنوان مبلغ ۷۰۰ هزاردلاری رضایتنامه این دروازه بان برای مان اهمیتی ندارد و ان‌شاالله مشکلات را یک به یک حل می‌کنیم.

حسین قدوسی در ادامه مطرح کرد:

بعد از تماس وکیل بیرانوند‌ با انصاری فرد دیگر بحثی مطرح نشد تا اینکه وکیل بیرانوند شب گذشته با من تماس گرفت و مسئله لژیونر شدن این دروازه بان را جدی دانست. دیشب صحبت‌های طولانی را با آقای سلیمانی داشتم تا اینکه نیمه‌های شب، پیشنهاد کتبی یک باشگاه بلژیکی از طریق ایمیل به باشگاه پرسپولیس رسید.

حسین قدوسی افزود:

این باشگاه بلژیکی اعلام کرده که مبلغ ۷۰۰ هزاردلاری رضایتنامه بیرانوند طبق بند موجود را پرداخت می‌کند. همچنین در پی صحبت‌هایی که امروز با وکیل بیرانوند داشتم مشخص شد که این بازیکن، پیشنهاد جدی دیگری هم دارد؛ این دو تیم حاضر هستند بند فسخ قرارداد او با پرسپولیس را فعال نمایند و ۷۰۰ هزاردلار را به باشگاه پرداخت کنند.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:

همه چیز بستگی به تصمیم نهایی علیرضا بیرانوند دارد. پیشنهادات مالی سنگینی به او رسیده؛ پیشنهاداتی که شامل پرداخت ۷۰۰ هزار دلار بند جدایی او به باشگاه پرسپولیس و همچنین پرداخت مبلغ قابل توجهی به خود این دروازه بان می‌شود. درباره میزان پرداختی این دو تیم به بیرانوند مبالغی شنیده‌ام ولی این مسئله شخصی و مربوط به خود بیرانوند است که به آن ورود نمی‌کنیم اما فقط می گویم که باشگاه های خواهان او مبالغ قابل توجهی را پیشنهاد داده اند.

حسین قدوسی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد:

از گذشته بندی در قرارداد آقای بیرانوند وجود دارد که او می‌تواند با پرداخت ۷۰۰ هزاردلار از پرسپولیس جدا شود و عملا اگر او تصمیم به جدایی از پرسولیس بگیرد کاری از دست باشگاه ساخته نیست. امروز و در تمرین هم‌ بیرانوند مطالبی را به شکل کلی با پیروانی در میان گذاشته اما با اقایان گل محمدی و فنایی حرفی نزده .‌آقا یحیی اولین فردی بود که به بیرانوند در لیگ برتر و نفت میدان داد و با شجاعت و اعتماد او را فیکس به میدان فرستاد و شاید بیرانوند تصمیم قطعی اش را نگرفته و تردیدهایی دارد و به همین دلیل حرفی با سرمربی تیم و مدیریت باشگاه نزده و با باشگاه هم وکیل او با ما در ارتباط است اما احتمال جدایی او را زیاد می‌داند.

حسین قدوسی خاطرنشان کرد:

نمی دانم بیرانوند در این ساعات سرنوشت ساز در نهایت در این باره چه تصمیمی می‌گیرد. امیدواریم که او بهترین تصمیم را بگیرد. از نگاه ما ماندن بیرانوند، بهترین تصمیم برای پرسپولیس است و امید داریم هر اتفاقی می افتد خیر و صلاح او هم در همان باشد. بیرانوند برای پرسپولیس زحمت کشیده و ان شاالله بهترین تصمیم را بگیرد.

حسین قدوسی در پایان گفت:

یکی از باشگاه های خارجی خواهان بیرانوند درخواست جذب او را رسما به باشگاه ارسال کرده و حتی پیغام داده شده که اگر بیرانوند تصمیم‌به جدایی بگیرد و باشگاه پرسپولیس شماره حساب به ما ندهد ۷۰۰ هزاردلار رضایتنامه این دروازه بان را به حساب فیفا واریز می شود تا بیرانوند جدایی اش را رسمی و قطعی کند. حتی به ما گفته شده که اگر پول به حساب فیفا واریز شود این پول به خاطر تحریم ها بلوکه می شود و بهتر است که شماره حساب اعلام کنید! با این وجود همه منتظر تصمیم نهایی بیرانوند هستیم و در تلاشیم تا کمک کنیم که او بهترین تصمیم را اتخاذ نماید که از نگاه ما قطعا ماندن در تیم است.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس پرسپولیس حسین قدوسی علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد