Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@13:46:44 GMT

واژگونی خودروی پژو /2 نفر کشته و 3 نفر زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۰۲۳۵

واژگونی خودروی پژو /2 نفر کشته و 3 نفر زخمی شدند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در خصوص حادثه تصادف منجر به فوت در اتوبان آیت‌الله هاشمی، گفت: در ساعت 8 دقیقه بامداد امروز، وقوع یک فقره تصادف به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق اتوبان هاشمی حدفاصل یادگار امام در فرحزاد اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی گفت: به محض رسیدن نیروهای سازمان آتش‌نشانی مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو 206 به دلیل نامعلوم با گاردریل کنار اتوبان و پایه‌های چراغ‌های روشنایی اتوبان برخورد کرده و واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: 5 نفر شامل سه مرد جوان 20 تا 30 ساله و دو خانم جوان در این خودرو حضور داشتند که یکی از دختران جوان از خودرو به بیرون پرتاب شده بود اما مشکل خاصی نداشت.

وی گفت:‌ یکی از مردان جوان نیز توانسته بود پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانی خود را از خودرو بیرون بکشد اما در ناحیه مچ پا مصدومیت بسیار شدیدی داشت.

ملکی ادامه داد: یکی از دختران جوان به طرز وحشتناکی در صندلی عقب و بخش‌هایی از صندوق عقب خودرو گرفتار شده بود و دو مرد جوان نیز در قسمت جلویی خودرو محبوس شده بودند که به سرعت آتش‌نشانان اقدامات لازم برای خارج کردن این افراد را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت:‌پس از دقایقی خوشبختانه عملیات رهاسازی این افراد به پایان رسید و هر سه سانحه‌دیده به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که مشخص شد دو مرد جوان فوت کرده‌اند ولی خانم جوان زنده ماند.

وی افزود: پس از رهاسازی این افراد خودرو به محل امنی منتقل شده و محل حادثه ایمن‌سازی شد و عوامل پلیس راهور برای بررسی علت وقوع این حادثه اقدامات خود را آغاز کردند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جلال ملکی حادثه تصادف تصادف در اتوبان آیت‌الله هاشمی واژگونی خودروی پژو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سخنگوی سازمان آتش نشانی جلال ملکی حادثه تصادف تصادف در اتوبان آیت الله هاشمی واژگونی خودروی پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین