Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@02:18:18 GMT

اجمالی| زن و مرد برای اداره زندگی باید مشارکت کنند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۰۴۱۵

اجمالی| زن و مرد برای اداره زندگی باید مشارکت کنند

امام جمعه مشهد گفت: برای اینکه زن و مرد آرامش چشم یکدیگر باشند، باید در اداره زندگی با یکدیگر مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله علم الهدی در خطبه‌های عبادی نماز جمعه این هفته گفت: در جریان رابطه دو همسر آنچه از قرآن تبیین شده قره العین بودن همسر برای یک دیگر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خصوص قره العین بودن خاطرنشان کرد: معنای قره العین بودن این است همسر باعث آرامش چشم دیگری است، آرامش دل با این آرامش متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آرامش چشم به این معناست که چشم به دنبال فرد دیگری نیست، جایی که زن آرامش چشم ایجاد نکند مرد چشم خود را حفظ نمی‌کند.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه آرامش چشم بودن همسر برای هم راهکاری دارد، ابراز کرد: راهکار آن مشارکت مرد و زن در اداره زندگی است، اگر آرامش اداره زندگی بر روی دوش زن به تنهایی شد و مرد در اداره خانه مشارکت ندارد این زن در زندگی خسته می‌شود.

امام جمعه مشهد اذعان کرد: زنی که خسته شود باعث ناراحتی در خانه می‌شود، برخی از خانواده‌ها مرد از صبح خارج خانه می‌رود وارد خانه می‌شود محل شغل دوم است، این هم مرد را خسته می‌کند.

وی ادامه داد: زندگی مدیریت آن باید جمعی ارتباطی باشد چرا که خواسته‌ها و اراده‌ها نزدیک یک دیگر است، دین و آموزه‌های دینی برای مدیریت بهتر بر افزایش محبت نیز تاکید ویژه‌ای داشته است.

این خبر در حال تکمیل است... 

منبع: فارس

کلیدواژه: زن مشارکت مشهد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دو یار زیرک و از باده کهن دومنی..
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن ها باید «نه» بگوییم