Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@21:05:19 GMT

تظاهرات‌کنندگان عراقی آدمک ترامپ را به دار آویختند+فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۰۵۴۵

تظاهرات‌کنندگان عراقی آدمک ترامپ را به دار آویختند+فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

مردم عراق امروز در تظاهرات گسترده ضد اشغالگری خود آدمک دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به دار کشیدند. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تظاهرات «جمعه میلیونی» مردم عراق در مخالفت با حضور نیروهای آمریکایی در بغداد از صبح امروز جمعه آغاز شده و همچنان ادامه دارد، شماری از تظاهرات کنندگان "کفن پوش" هستند، مردم عراق بر لزوم اخراج اشغالگران تاکید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مردم از جمله خطاب به اشغالگران آمریکایی شعار می‌دهند که "از خاک ما خارج شوید؛ قبل از اینکه خودمان شما را بیرون کنیم".

تظاهرات کنندگان عراقی همچنین در این تظاهرات آدمک دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به دار آویختند.

انتهای پیام/

R36442/P/S8,90/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود

برنی سندرز به شایعات مربوط به کناره‌گیری‌اش از سیاست پایان داد و عنوان کرد بار دیگر نامزد مجلس سنا می‌شود.

به گزارش مشرق، در حالی که گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد برنی سندرز مبنی بر کناره‌گیری از سیاست به دلیل سن بالایش مطرح شده بود، این سناتور دموکرات ۸۲ ساله آمریکایی در اظهاراتی، بیان کرد بار دیگر برای نامزدی مجلس سنا اقدام می‌کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، سندرز در حالی از تصمیم خود برای ورود به سنا خبر داد که مواضعش در مورد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان جنگ غزه به شدت انتقادی شده و مدت‌هاست، شکاف گسترده‌ای میان دیدگاه‌های او و بایدن در اینباره ایجاد شده است.

سندرز از نحوه مدیریت بایدن در رابطه با رژیم اسرائیل انتقاد کرده و خواستار پایان فوری جنگ غزه شده است. در این راستا تاکید وی بر گسترش کمک‌های بشردوستانه برای حمایت از مردم غزه و توقف حمایت‌های رئیس‌جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی بوده است.

این سناتور دموکرات آمریکایی در گفتگو با آسوشیتدپرس به صراحت عنوان کرد: ما در یک لحظه سیاسی پیچیده و دشوار زندگی می‌کنیم و من به شدت با بایدن در مورد جنگ غزه مخالف هستم.

سندرز در رابطه با انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو در آمریکا نیز اظهاراتی را مطرح و با اشاره به رقابت میان ترامپ و بایدن اینطور بیان کرد: دونالد ترامپ از من خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست.

وی با ترسیم چشم‌انداز احتمالی از بازگشت ترامپ به کاخ سفید، هدف خود از تلاش برای بازگشت به سنا را ناشی از نگرانی در مورد آینده دموکراسی در آمریکا اعلام کرد و گفت از بسیاری جهات انتخابات ۲۰۲۴ را مهم‌ترین انتخابات در طول زندگی مردم آمریکا می‌داند.

او پس از اعلام نامزدی دوباره‌اش برای تداوم حضور خود در سنا، در این رابطه که احتمال دارد آمریکا در صورت بازگشت ترامپ از یک کشور دموکرات به سمت کشوری اقتدارگرا حرکت کند، هم صحبت کرده و عنوان کرد برایش سوال است که آیا پس از برگزاری نتایج انتخابات ۲۰۲۴ دولتی کارآمد در این کشور روی کار خواهد آمد یا خیر.

از زمان آغاز جنگ غزه، سندرز از جمله مهم‌ترین سیاستمداران آمریکایی بوده است که مواضع حمایت‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا در قبال رژیِم صهیونیستی را مورد نقد قرار داده و از برقراری آتش‌بس دائمی در غزه حمایت کرده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ادعای خبرنگار عراقی: بارزانی در سفر به تهران، تعهداتی داد
  • تظاهرات دانشگاهیان لیبی در حمایت از غزه
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • معاون رئیسی: دارایی بلوکه شده در عراق نداریم
  • فصل جدید تجارت با همسایه غربی
  • معاون رئیسی : دارایی بلوکه شده در عراق نداریم / برخی مراودات مالی وجود دارد که همیشه با گفت‌وگو حل شده
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد