Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با بیان سخن حضرت امام ره اظهار داشت: باید در انتخابات شرکت کنید و از هر طبقه و گروه و طریق که باشید عدم حضور و مسامحه گناه است.

وی اضافه کرد: برخی با اشاره و کنایه جوری حرف می‌زنند که دل‌ها خالی کنند. حزب و گروهی نگاه می‌کنند و مردم را دلسرد می‌کنند این حرف‌ها خطا است این کار آنان گناه هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی‌نژاد با نقل بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران افزود: رهبر انقلاب دو روز را از یوم الله دانست؛ یکی روز تشییع باشکوه وبا جمعیت میلیونی سردار شهید سلیمانی و ابو مهدی مهندس و هم‌رزمانش در عراق و جای جای کشورمان و دیگری روزی که سپاه پاسداران با موشک پایگاه آمریکا را درهم کوبید رهبر انقلاب جامعه ایران را صبار و شکور دانستند که شکرگزار نعمات الهی هستند.

وی ادامه داد: ملت ایران پر استقامتی هستند. چهل سال تحت فشارهای گوناگون دشمن صحنه را خالی نکرده‌اند. بعد از ۴۱ سال این جمعیت‌های بی نظیر در نماز جمعه تهران شرکت می‌کنند. کدام عامل به میدان می‌آورد جز دست قدرت خداوند این ملت شکور، بصیر و وقت شناس با دل‌های پر از غصه و غم و چشم پر از اشک در نماز جمعه شرکت کردند. کسانی که تحلیل‌های مادی می‌کنند عقب می‌مانند. جوش و خروش نفس‌های پاک در جای جای کشور و خارج کشور برای تکریم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قدرت خدا بود.

امام جمعه عسلویه با انتقاد از هجمه علیه شورای نگهبان گفت: ۹۰ نماینده کنونی مجلس رد صلاحیت شدند. این نمایندگان در امور اجرایی دخالت می‌کردند مدیر اجرایی تهدید می‌کردند، با لابی گری کار اقتصادی می‌کردند، از موقعیت نمایندگی سو استفاده می‌کردند، در مناطق آزاد و ویژه خرید و فروش زمین داشتند، در انتخابات قبل خرید و فروش آرا داشتند و با بیگانگان ارتباط داشتند. ارتباطات غیر اخلاقی داشتند اینها با این وضعیت باید تأیید صلاحیت می‌شدند. چهار سال نشان دادند خلافکار هستند. اگر تأیید شوند می‌گویند چون شورای نگهبان اینها را رد صلاحیت کرده حق الناس رعایت نشده اتفاقاً حق الناس رعایت شده است.

وی افزود: می‌گویند شورای نگهبان حزب و گروهی عمل کرده؛ شورای نگهبان کار خودش را انجام می‌دهد. کار قانونی و شرعی خود انجام می‌دهد. بعضی بی‌جهت داد و هوار می‌کشند به میل من و شما عمل نمی‌کنند. آنچه به صلاح مردم است عمل می‌کنند. حالا از بین این‌هایی که شورای نگهبان تأیید کرده ما باید اصلح انتخاب کنیم شاید فردی تأیید شده شورای نگهبان باشد اما اصلح نیست.

امام جمعه عسلویه به هراس آمریکا و هم پیمانانش در منطقه گفت: متحدان آمریکا در منطقه از تحرکات ترامپ بسیار ناراحتند و در هراس هستند که شاید اتفاقی بیفتد بعد از حرکت بزدلانه آمریکا در ترور شهید سردار سلیمانی و هم‌رزمانش به شدت هراس دارند آمریکایی‌ها دیر یا زود باید از منطقه بروند. آنهایی که زیر چتر آمریکا نوکری می‌کردند باید ناراحت باشند و هراس داشته باشند.

کد خبر 4833878

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه عسلویه بوشهر عسلویه بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین ایلام دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جنتی: بیداری جوانان غربی و انزجار آن‌ها از اسراییل قابل پیش‌بینی بود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) این شورا فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را گرامی داشت و اظهار کرد: امیدوارم فعالیت‌های فرهنگی که در دهه کرامت انجام می‌شود، افزایش معرفت دینی جامعه و به خصوص جوانان را به دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: احترام فراوانی که ائمه عظیم الشأن برای حضرت معصومه (س) قائل بوده‌اند و جایگاه رفیع آن حضرت نزد علمای بزرگی مانند امام خمینی (ره)، اثبات می‌کند که نگاه دین مبین اسلام به زنان یک نگاه متعالی است.

آیت‌الله جنتی تاکید کرد: تبدیل شدن شهر قم به پایگاه نشر معارف اهل بیت (ع) و تربیت عالمان بزرگ دینی از برکات هجرت مجاهدانه و مخلصانه این بانوی مؤمن ولایتمدار است.

شورای نگهبان آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: این انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه از ۱۵ استان برگزار می‌شود و شورای نگهبان نیز در راستای تحقق راهبردهای چهارگانه تعیین شده رهبر معظم انقلاب برای انتخابات، تمام توان خود را برای انجام وظایف قانونی‌اش به کار خواهد گرفت.

وی همچنین بیان کرد: آنچه امروز از مواجهه مدعیان آزادی و حقوق بشر با دانشگاهیان معترض به ظلم رژیم صهیونیستی از رسانه‌ها پخش می‌شود، نمایش بی‌آبرویی دولت آمریکا و بی‌اعتباری ادعاها و شعارهای خوش‌رنگ و لعاب جهان غرب است.

آیت‌الله جنتی در پایان عنوان کرد: بیداری جوانان غربی و اعلام انزجار آن‌ها از ظلم رژیم صهیونیستی و حمایت‌های دولت غربی از این رژیم غاصب، شاید برای حاکمان دنیاپرست غربی غافلگیرکننده باشد، اما برای خداباوران عالم قابل پیش‌بینی بود و نگاه امیدوارانه رهبر معظم انقلاب در نامه ایشان به جوانان کشورهای غربی، برخاسته از این باور مومنانه است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پس لرزه ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده مجلس /شورای نگهبان واکنش نشان داد
  • ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده
  • آیت‌الله جنتی: بیداری جوانان غربی و انزجار آن‌ها از اسراییل قابل پیش‌بینی بود
  • نمایندگان آمریکا افشاگری‌های «تهران‌تایمز» را تأیید کردند
  • خبر مهم شورای نگهبان برای کاندیداهای دور دوم انتخابات
  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • (ویدئو) چرا خانم‌ها عضو شورای نگهبان نیستند؟
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی