Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@10:35:01 GMT

بیانیه جدید آیت‌الله سیستانی درباره شرایط عراق

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۲۱۷۶

بیانیه جدید آیت‌الله سیستانی درباره شرایط عراق

 مرجعیت عالی عراق در بیانیه‌ای که امروز در خطبه دوم نماز جمعه کربلا معروف به خطبه مرجعیت، از سوی سید احمد الصافی نماینده وی و امام جمعه کربلا قرائت شد حمایت خود را از راه‌های مسالمت آمیز آزادی بیان شهروندان در صیانت از حاکمیت عراق اعلام کرد.

به گزارش شبکه المیادین، در این بیانیه آمده است: «ما از همه گروه‌های عراقی می‌خواهیم که در این مرحله دشوار نسبت به بزرگی خطراتی که وطنشان را دربرگرفته است هوشیار باشند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از یک میلیون نفر از مردم عراق امروز با برپایی تظاهرات در بغداد خروج اشغالگران آمریکایی را از کشورشان خواستار شدند.

مرجعیت عالی عراق تاکید کرد: «ما با آسیب رسیدن به حاکمیت عراق از سوی هر طرفی و به هر بهانه‌ای مخالفیم».

در این بیانیه همچنین آمده است: «ما خواهان ایجاد اصلاحات هستیم و تعلل فقط به رنج بیش‌تر و طولانی شدن بی ثباتی منجر می‌شود».

مرجعیت عالی عراق گفت: «تشکیل دولت از موعد قانونی آن گذشته است و همه باید (در این خصوص) با هم همکاری کنند».

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آیت الله سیستانی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای جدید بار دیگر از حمله به هدفی نظامی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد سه‌شنبه با انتشار بیانیه دیگری اعلام کرد که در حمایت از مردم نوار غزه، پایگاه صهیونیستی «اسپیِر» را با استفاده از چندین پهپاد هدف قرار داده است.

ساعاتی پیش نیز، گروه مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی «یوهنتن» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

این چهارمین حمله رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کد خبر 6098851

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال | جزئیات دیدارهای رییس اقلیم کردستان
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم