Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید خاصی پور روز جمعه گفت: این مسابقات روز گذشته با شرکت حدود ۱۰۰ بانوی ورزشکار در هشت رده سنی از هشت شهرستان گیلان در سالن شهید جعفری نیا بندر انزلی برگزار شد.

وی اظهار کرد: ورزشکاران در بخش های دو استقامت و ایستگاهی رقابت کردند و شهبازی در رده سنی ۲۳ تا ۲۷ سال و دانایی فر در رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال در این رقابت ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهتاب سردی نائب رئیس هیات ورزش های همگانی آستارا نیز به عنوان داور مسابقات حضور داشت و کمیته آمادگی جسمانی، جزو ۱۵ کمیته فعال هیات ورزش های همگانی این شهرستان است.

خاصی پور افزود: ایروبیک یا ورزش هوازی در بین ورزش های آمادگی جسمانی بخش بانوان، محبوب ترین رشته است و دلیل گرایش اغلب بانوان ورزشکار به آن، سادگی حرکات و تحرک بالاست.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.

برچسب‌ها آستارا ورزش همگانی گیلان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا ورزش همگانی گیلان بانوان آستارا ورزش همگانی گیلان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

کد خبر 6088558 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور