Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از هرمزگان، عبدالله احمدی کمرپشتی عنوان کرد: با توجه به تاکید ستاد بحران استانداری هرمزگان برای آمادگی در مقابل هرگونه بحران ناشی از بارندگی در روزهای اخیر  ستاد بحران منطقه تدابیر لازم را از پیش در نظر گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه ذخایر تمامی جایگاه های عرضه سوخت پیش از بارندگی و احتمال بسته شدن جاده های مواصلاتی رصد و تکمیل شد، افزود: تمامی جایگاه های عرضه سوخت بدون هیچ کمبودی مشغول به خدمات رسانی بودند و ذخایر جایگاه ها با پیش بینی ها و برنامه ریزی های قبلی به صورت دقیق رصد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان بیان کرد: ستاد بحران منطقه نیز با تشکیل اتاق بحران در بندرعباس، تمامی موجودی سوخت مجاری عرضه را به صورت لحظه ای رصد می کرد.

احمدی کمرپشتی افزود: روسای نواحی در ارتباط مستقیم با فرمانداران تمامی نیازهای افزایش مصرف نفت سفید، نفت گاز و بنزین ناشی از  شرایط بحرانی سیل را دریافت و بلافاصله تامین نمودند.

وی تصریح کرد: در این ایام علی رغم بارندگی های شدید و آبگرفتگی جاده ها؛ تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه های بندرعباس نیز به موقع و بدون وقفه انجام شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: در انبار های نفت شهید باهنر و رجایی نیز پیش بینی های لازم مهندسی و عملیاتی انجام شد و هیچ یک از تاسیسات دچار آبگرفتگی نشدند.

احمدی کمرپشتی تاکید کرد: ستاد بحران منطقه با تشکیل چهار جلسه از کارگروه سوخت و مدیریت بحران نیارها و اقدامات لازم را جهت جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی بررسی کرد که به دلیل انجام مانور های متعدد، حضور موثر و آمادگی هایی که داشتند بهترین عملکرد را در شرایط بحران از خود نشان دادند.

وی افزود: با توجه به میانگین بارش ۱۶۵ میلیمتری باران در بندرعباس و ۲۱۵ میلیمتری در سایر شهرستان ها و جزایر همچنین به دلیل شرایط بحرانی در شرق استان و سیستان و بلوچستان جلسات ستاد بحران برای جلوگیری از مشکلات احتمالی به صورت منظم برگزار می شود.

تکمیل ظرفیت تاسیسات سیلندر پرکنی در مناطق سیل زده شرق هرمزگان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از تکمیل ظرفیت تاسیسات سیلندر پرکنی پیش از وقوع سیل در شرق استان و نبود کمبود در این زمینه خبر داد.

 عبدالله احمدی کمرپشتی گفت: پیش از جدی شدن وقوع سیل در شهرستان‌های شرق استان، و قطع ارتباط جاده‌ای با شهرستان جاسک، تدابیر لازم  از سوی کمیته ای با حضور رئیس ستاد بحران این شرکت، معاونت بازرگانی و واحدهای گازمایع و تامین و توزیع  برای تکمیل ظرفیت مخازن گازمایع و سه تاسیسات سیلندر پرکنی مستقر در شهرستان جاسک اندیشیده شد.

وی افزود: به همین منظور ذخبره سازی کامل در همه مخازن شامل یک مرکز در لیردف و دو مرکز در جاسک انجام شد.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه هرمزگان عنوان کرد: تاکنون بیش از  ۸۰ تن گاز مایع به مناطق سیل‌زده شرق استان  ارسال و مقرر شد توزیع کپسول های سیلندر گاز خانگی با برنامه ریزی شرکت های خصوصی موزع گاز بدقت و سرعت ادامه یابد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پخش فرآورده های نفتی جاده مشکلات هرمزگان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۱۵۸ واحد تولیدی در استان زنجان راکد یا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بر اهتمام جدی اعضا برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به تاکید چندین ساله معظم‌له توجه بر اقتصاد کشور، مسئولیت همه را سنگین‌تر می‌کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولان قضائی دادگستری‌های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولان قضائی برای رفع موانع و مشکلات قضائی واحدهای تولیدی داشتند، بیان کرد: دادگستری استان زنجان در اجرای دستورات و تأکیدات رئیس دستگاه قضا به دنبال ارائه راهکار و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است.

فرجی‌برحق با اشاره به گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابراین با اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی مسئولان متولی امر راهکارهایی برای رفع موانع این واحدها صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید همراه با خروجی مثبت و اقدامات مؤثر باشد، همه مسئولان باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی انجام دهند و انتظار ما فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان است.

به گزارش ایمنا، در ابتدای جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش‌های شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث است، بازدید کرد.

کد خبر 747859

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است