Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاحی فرماندار چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: مطالعات اولیه ایستگاه پمپاژ دهستان بیجنوند از توابع شهرستان چرداول انجام شده و نیاز به تخصیص آب به میزان ۶۰۰ لیتر در ثانیه و تامین اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی می‌باشد که در صورت تحقق آن در سال آینده کلنگ زنی آن انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در صورت احداث طرح پمپاژ بیجنوند بیش از یک هزار هکتار از اراضی دیم منطقه مشروب خواهد شد.

فتاحی در رابطه با تاثیرات اجرای این طرح در منطقه اظهار کرد: اجرای این طرح می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغالزایی فراوان برای ساکنان این منطقه، افزایش محصولات کشاورزی را نیز در این منطقه در پی داشته باشد.

او مطرح کرد: همچنین احداث پمپاژ دهستان بیجنوند می‌توانند در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به مناطق دیگر نقش بسزایی داشته باشد.

فرماندار چرداول بیان کرد: این منطقه از آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیزی برخوردار است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی طرح عمرانی ایستگاه پمپاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری