Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع علمای اهل تسنن عراق از مردم این کشور به سبب برگزاری راهپیمایی میلیونی در مخالفت با ادامه حضور اشغالگران آمریکایی تقدیر کرد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «شیخ خالد الملا» در توئیتی نوشت: ای مردم غیور عراق با حضورتان بر نقشه های دشمنان خط بطلان کشیدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: شما با حضور میلیونی و مسالمت آمیز بودن (راهپیمایی تان) علاقه مندی خود را به میهن تان نشان دادید. شما پرچم عراق را بالا بردید تا به حضور آمریکا پایان دهید.

تاکید العامری بر ضرورت بیرون رفتن آمریکایی‌ها از  عراق

هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح عراق با اشاره به تظاهرات میلیونی امروز در شهرهای عراق، از دولت آمریکا خواست تا به مطالبه مردم عراق برای خروج از این کشور احترام بگذارد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,1128/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره شهر‌های مختلف یمن امروز شاهد راهپیمایی میلیونی مردم در حمایت از غزه بود
مردم در این راهپیمایی کهبا شعار «همراه با غزه سربلند، بسیج و آمادگی» برگزارشد ضمن بیانیه‌ای جنایت‌های اشغالگران را محکوم و خواستار تداوم عملیات نیرو‌های مقاومت علیه اشغالگران و حامیان آن شدند.

دیگر خبرها

  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است