Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید محمدی تبار جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی، برودت هوا و یخ زدگی معابر طبق مصوبه کمیته اضطرار مدیریت بحران استان و موافقت استاندار به منظور رعایت حال مردم فردا پنجم بهمن ماه ادارات ۲ شهرستان و در مناطق سردسیری عشایری استان با تاخیر آغاز به کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بخشنامه شامل تمامی ادارات ، بانکهای دولتی و خصوصی ، شرکت های بیمه ، سازمانها ، نهاد ها و دانشگاه ها در شهرستان های بویراحمد و دنا خواهد بود و تمامی آن ها  با ۲ ساعت تاخیر آغاز بکار خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های بویراحمد ، دنا و مدارس عشایری استان در مناطق سردسیری به دلیل سرما، یخبندان، برودت هوا و یخ زدگی معابر فردا شنبه با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بررسی آخرین مدل های پیش‌یابی هواشناسی، نشان می‌دهد سامانه بارشی جدیدی از روز شنبه وارد استان خواهد شد.

ولی بهره‌مند عنوان کرد: با آغاز فعالیت این سامانه بارشی به تدریج بعد از ظهر روز شنبه تا پایان شنبه در مناطق گرمسیری شاهد بارش باران در ارتفاعات و مناطق مستعد و کوهستانی بارش برف، کاهش دما، وزش باد شدید و کولاک برف خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به پوشش برف سطحی، مه آلودگی، یخ بندان در تمامی مناطق استان به ویژه مناطق سردسیری کاهش دما مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با ورود موج دوم بارشی در روز شنبه پنجم بهمن ماه کاهش دما بین ۷ تا ۹ درجه در مناطق مختلف استان قابل پیش بینی است.

بهره مند بیان کرد: نوع مخاطره این سامانه لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد جاده ای، تشکیل مه و کاهش دید افقی و آبگرفتگی معابر عمومی است.

تا اواسط هفته آینده با توجه به افت شدید دما اقدامات لازم برای حفظ تولیدات و محصولات کشاورزی از قبیل کنترل دما، رطوبت و تهویه در گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها در نظر گرفته شود.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد بارش برف یاسوج سازمان مدیریت بحران کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد بارش برف یاسوج سازمان مدیریت بحران کشور کهگیلویه وبویراحمد بارش برف یاسوج سازمان مدیریت بحران کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است