Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:01:01 GMT

«فردا» طرح سپرده تسهیلاتی جدید بانک تجارت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۷۳۹۷

«فردا» طرح سپرده تسهیلاتی جدید بانک تجارت

مشتریان بانک تجارت در طرح سپرده تسهیلاتی فردا ۲ برابر مبلغ سپرده خود از یک تا ۱۰ میلیارد ریال بلافاصله و همزمان با افتتاح حساب از این بانک تسهیلات می گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مشتریان بانک تجارت در طرح سپرده تسهیلاتی فردا ۲ برابر مبلغ سپرده خود از یک تا ۱۰ میلیارد ریال بلافاصله و همزمان با افتتاح حساب از این بانک تسهیلات می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح سپرده تسهیلاتی فردا هر یک از فعالان صنف طلا و جواهر، صرافی ها، پزشکان، دندان پزشکان، داروسازان، وکلای دادگستری، سردفتران اسناد رسمی ، مدیران شرکت ها و سازمان ها به عنوان مشتری ارزنده و اصناف می توانند با افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یکساله در بانک تجارت ۲ برابر مبلغ سپرده خود را همزمان با افتتاح حساب تسهیلات دریافت کنند.

 

تسهیلات این طرح در قالب عقد مرابحه عادی( خرید کالا و خدمات، تامین مسکن و ...) با نرخ سود ۱۵ درصد سالانه و مدت بازپرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه اعطا شده و به سپرده مشتری نیز طی مدت سپرده گذاری ماهانه ۵ درصد سود تعلق می گیرد.

 

سقف تسهیلات پرداختی بانک در قالب این طرح از ۱ تا ۱۰ میلیارد ریال تعیین شده که با اخذ سفته و ضامن معتبر هم صنف به متقاضیان پرداخت می شود.

 

مشتریان و متقاضیان دریافت تسهیلات طرح"فردا" می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط دریافت این تسهیلات به شعب یا سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس بگیرند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه رویداد ملی فهما فهما مسجد سردار سلیمانی خراسان جنوبي بانک تجارت بانک ها بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد

تین نیوز

از تاریخ اول خردادماه ۱۴۰۳ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تابناک اقتصادی؛ سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: "در راستای تسهیل و تسریع بهره مندی مؤدیان مالیات بر ارث از سپرده های متوفیان نزد بانک ها و مؤسسات اعتباری، از تاریخ ۱۴۰۳.۱.۱ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

بر این اساس پس از درخواست وراث با ارائه اسناد و مدارک مربوطه از جمله اسناد هویتی و گواهی حصر وراثت، بانک ذیربط مالیات مربوط به سپرده متوفی و سود متعلق به آن (تا تاریخ پرداخت سپرده به وراث) را محاسبه و از مبلغ سپرده و سود آن کسر کرده و مابقی را به وراث پرداخت می کند."

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران