Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم از دستگیری یک نفر شکارچی متخلف و کشف لاشه یک راس آهو خبر داد.

سید محمد موسوی افزود : طبق گزارشات دریافتی مبنی بر شکارغیرمجاز قوچ وحشی در ارتفاعات کوه بهار شهرستان جاجرم و با دستور مرجع قضایی و همکاری مأمورین انتظامی، مقداری گوشت فریز شده متعلق به قوچ وحشی و همچنین یک قبضه سلاح شکاری که به تازگی تیراندازی و آثار و بوی باروت محرز بود به همراه ۲ عدد فشنگ چهارپاره در بازرسی از منزل متهم کشف و ضبط گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : همچنین مامورین گشت سیار این اداره حین گشت زنی در حاشیه شمالی پناهگاه حیات وحش میاندشت موفق شدند یک نفر شکارچی متخلف لاشه یک راس آهو، یک قبضه اسلحه گلوله زنی کشف کردند.

علی فرجی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مانه و سملقان نیز از دستگیری یک نفر شکارچی متخلف خبر دادو گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده قرخود با همکاری نیروی انتظامی طی بازرسی از منزل یک نفر متخلف در یکی از روستا‌های حاشیه منطقه، موفق به کشف یک قبضه اسلحه تک لول غیرمجاز، ۴ قطعه کبک، یک عدد پوست مربوط به گونه گوسفند وحشی و ادوات شکار و زنده گیری پرندگان شدند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکارچی متخلف محیط زیست خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند