Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام با اشاره به رشادت‌های سردار دل‌ها گفت: آن چه شهیدسپهبد سلیمانی را در قلب ملت‌های آزاده محبوب کرد اخلاص وی بود. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای ایل شوهان و عملیات غرورآفرین والفجر 5 با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان، مجموعه مسئولان استان با استقبال گسترده مردم استان ایلام عصر جمعه در چنگوله مهران یادمان عملیات والفجر 5 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادمان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در بهشت زهرا(س)شهادت سردار سلیمانی گام دوم انقلاب را بیمه کردالجزیره: سردار قاآنی سیاست‌های سردار سلیمانی را با انرژی بیشتر پیگیری می‌کند

در این مراسم قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: راز و رمز محبوب‌القلوب بودن سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در ولایتمداری، اخلاص و مردم داریش بود که توانست علاوه برجایگاه معنوی، مردمی سردار فاتح غلبه و محو داعش شود و از موفق‌ترین طراحان عملیات بر علیه تروریست‌های جهان نام‌آور جهان شود.

استاندار ایلام گفت: در تشییع پیکر پاک و مطهر این سردار سرافراز سپاه اسلام رستاخیزی در ایران به پا شد؛ میلیون‌ها نفر در ایران و بسیاری از نقاط جهان در این مراسم حضور و به  استکبار پیام دادند که در مکتب آزادگان  تسلیم و سازش بی‌معنی و راه شهید سپهبد قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهند.

وی افزود: شهادت حاج قاسم ضمن اینکه برکتی برای نظام و دنیای اسلام بود باعث انقلاب و نهضتی دیگر شد که هیچ‌گاه امت مسلمان و نهضت‌های آزادی‌بخش دنیا یاد و خاطره‌ این سردار بزرگ را فراموش نخواهند کرد.

استاندار گفت: امام راحل فرمودند عشایر ذخایر انقلاب‌اند و چه خوب ایلات و عشایر ایلام این مفهوم را به نمایش گذاشتند و به عیناً دیدیم که ایلات در ایلام چه مقاومت‌ها و ایستادگی‌هایی در مقابل دشمن نشان دادند. آن‌ها مرزداران غیوری نه‌تنها برای ایلام بلکه برای ایران اسلامی بودند.

استاندار ایلام بیان کرد: ما ایلامیان در دوران جنگ تحمیلی مرزداران ایران و اسلام بودیم؛ درود بر مردم ایلام، درود بر عشایر و ایلات ایلام و درود بر ایل بزرگ شوهان که در آن جنگ نابرابر که با حمله صدام و با حمایت و پشتوانه قدرت‌های بزرگ جهانی و ابرقدرت‌های آن زمان ازجمله آمریکای جنایتکار، متحدان اروپایی، شوروی سابق با سیستم‌های ماهواره‌ای، انواع جنگ‌افزارها، سلاح‌های شیمیایی شروع و ادامه یافت مردم ایران اسلامی ازجمله مردم مرزبان ایلام جانانه در مقابل دشمن ایستادند و با سلاح ایمان به خدا پیروز شدند.

سلیمانی دشتکی گفت: استان ایلام با 3 هزار شهید و 12 هزار جانباز رتبه‌ی اول ایثارگری در کشور دارد و در 8 سال جنگ تحمیلی این مردمان بزرگ برای دفاع از ایران اسلامی جنگیدند و امروز کشور مدیون ایلام هست تا بلکه 8 سال عدم توسعه‌نیافتگی ایلام عزیز جبران شود.

وی به وحدت موجود در ایلام اشاره و یادآور شد: امروز تمام دلسوزان چه در استان و چه خارج از استان همه برای توسعه‌ استانید واحده شده‌اند و این جای خوشحالی دارد. نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه پاسداران، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، همه‌ سران، بزرگان، مدیران و فعالین و نخبگان و اقشار و توده‌های مختلف مردم استان همه یک حرف دارند و آن‌هم جبران 8 سال عدم توسعه‌ نیافتگی ایلام در دوران جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/891/ز

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند

حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که جان خود را با خدا معامله می‌کنند و رضوان و رضای الهی را کسب می‌کنند و این در حالی است انسان‌ها از درک مقام‌های شهدا عاجز هستند.

وی با بیان اینکه همانگونه که قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی دارند، ابراز کرد: شهدا نائل شدن به مقام شهادت را برای خود فضل الهی می‌پندارند و مقام شهادت مقامی است که برای هر کسی دست یافتنی نیست.

امام جمعه ایلام یادآور شد: انسانی که از محبت دنیا و مال دنیا دل بکند، می‌تواند به مقام شهادت برسد و لذتی که در شهادت می‌بیند موجب می‌شود که به مقام شهادت نائل شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ۴۱ سال انتظار برای پیدا شدن پیکر پاک این شهید، برای خانواده این شهید بسیار سخت است، گفت: ادامه راه شهدا دینی است که امروز برعهده ماست و اگر امروز جمهوری اسلامی، پایگاه‌های هوایی و جاسوسی اسرائیل را در عملیات وعده صادق هدف قرار می‌دهد و آنها جرأت عکس‌العمل ندارند، به برکت خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در برابر اقتدار جبهه مقاومت و نظام و انقلاب اسلامی مرعوب شده‌اند، بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است که از طریق جنگ نرم، باور‌های مردم و جونان ما را تحت تاثیر قرار داده و مهندسی کند.

امام جمه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق برای هر ایران مایه افتخار است، اظهار کرد: دشمن امروز نمی‌تواند در برابر تربیت یافتگان راه و مکتب شهدا مقاومت کند و مردم ما مردمی قدردانی هستند و باید قدر شهدا را بدانیم.

مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر شهید والامقام شهید محمدشفیع فیضی زاده پس از ۴۱ سال غربت که به تازگی تفحص شده در مسجد النبی (ص) شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟