Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:18:26 GMT

فضای شهرستان ها هنوز انتخاباتی نیست

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۰۲۷

فضای شهرستان ها هنوز انتخاباتی نیست

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،امین بابایی رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران گفت:در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات نیازمند وحدت رویه هستیم و به نظر می رسد آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است.

وی افزود: استان تهران خاص و ویژه است و عدم تبیین صحیح حجم خدمات ارائه شده دولتی از سوی روابط عمومی فرمانداری ها پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی گفت: فضای شهرستان ها هنوز انتخاباتی نیست و این در حالی است که همه ما وظیفه داریم تا شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم .

وی بیان کرد: در شرایط حساس کنونی برگزاری باشکوه انتخابات وظیفه تک تک مدیران روابط عمومی های فرمانداری هاست .

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد:مهم ترین وظیفه روابط عمومی فرمانداری ها به عنوان نوک پیکان، ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات است.

وی افزود: اگر امروز دشمن با تمام ظرفیت رسانه ای در حال فعالیت برای پمپاژ ناامیدی به مردم است این ناشی از خلا جدی اطلاع رسانی روابط عمومی ها در تبیین خدمات دولت است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس 98 انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود