Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل رفیع مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) و ضرورت گرامیداشت و پاسداشت شهادت مظلومانه آن بانوی گرانقدر اسلام گفت: طبق سنوات گذشته و همگام با سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف و در راستای پاسداشت شخصیت والای دخت نبی مکرم اسلام، برنامه‌های مختلف فرهنگی و آئینی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته جهت ویژه برنامه‌های اجرایی پاسداشت و تکریم این ایام بیان کرد: سوگواره حضرت فاطمه زهرا (س) در قالب اجرای نمایش تئاتر آئینی "زخم مدینه" ۱۹ دی لغایت ۶ بهمن ماه در مجموعه ایوان شمس و مراسم بزرگداشت مقام والای حضرت دفاطمه زهرا (س) در قالب ارکستر "سمفونی آیینه ها" ۲۷ و ۲۸ دی ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شوند.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اعلام اینکه سوگواره عزاداری حضرت فاطمه (س) در بخش‌های مختلفی از قبیل شعرخوانی آئینی، مرثیه و منقبت خوانی، سخنرانی مذهبی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه‌های جانبی (نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و نمایشگاه عفاف و حجاب) در قالب طرح شمیم یاس در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برپا می‌شوند. ضمن آنکه مشارکت و حمایت از برنامه‌های ایام فاطمیه (س) از جمله اقدامات اجرایی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران در این ایام است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران سوگواری ایام فاطمیه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت