Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خنثی کردن عملیات گسترده و پیچیده دشمن، پیگیری خواسته‌های مطالبات مردم در موضوع مقابله با فساد، رانت و ویژه خواری و امید آفرینی برای جوانان و نوجوانان از اهم وظایف رسانه‌ها است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (شنبه) در مراسم پنجمین دوره جشنواره ابوذر با درود به روح امام خمینی و شهدای اسلام به ویژه شهید سلیمانی اظهار کرد: نظام سلطه سالیانه میلیاردها دلار برای ترویج ارزش‌های خود تبلیغ می‌کند و اگر ما توجه نکنیم و تحت تأثیر ترویج این تبلیغات قرار گیریم، از جمع ملت بزرگ جدا شده و در درجه اول خودباوری را از دست داده و ثانیاً دیگران را مؤثر می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در مورد شهادت سردار سلیمانی نیز همین گونه بوده است. اسطوره‌ها همیشه در میان مردم جایگاهی ویژه دارند. همه معتقد هستند که تمدن ایرانی از اسلام جدا شدنی نیست و علامه مطهری به این موضوع اشاره کردند. غرب و نظام سلطه و رئیس جمهور تروریست آمریکا فکر می‌کرد به پیروزی دست یافته است.

سردار سلیمانی گفت: ما حاج قاسمی داشتیم که چهل و یک سال با دشمنان اسلام جنگید. حاج قاسم از حوزه رسانه دور نبود و بعد از جنگ یک رسانه به نام ثارالله را برای جنوب شرق کشور منتشر کرد که هنوز هم چاپ می‌شود. وقتی این شهادت رخ داد، نبرد دیگری توسط حاج قاسم شروع شد که پایانش پایان نظام سلطه خواهد بود و آنچه در تشییع پیکر حاج قاسم دیدم و حضور ۲۵ میلیون نفر در این مراسم در شهرها و آنچه دیروز در عراق دیدیم، مصداق مبارزه جدید حاج قاسم است و چیزی برای ترامپ و آمریکا جز نفرت و بدبینی در سطح جهان نماند.

رئیس سازمان بسیج  ادامه داد: خنثی کردن عملیات گسترده و پیچیده دشمن، پیگیری خواسته‌های مطالبات مردم در موضوع مقابله با فساد، رانت و ویژه خواری و امید آفرینی برای جوانان و نوجوانان از اهم وظایف رسانه‌ها است. ما باید میدان را برای جوانان و نوجوانان باز کنیم و این وظیفه رسانه است.

وی ادامه داد: هر کس در جهت منافع شخصی یا گروهی خاص و خلاف نظر مردم، انقلاب و امامین انقلاب قرار گیرد، باید توسط رسانه معرفی شود. هیچ جای جمهوری اسلامی مسائلی مانند فساد نبوده و آن چه وجود دارد، انحراف برخی از آرمان‌های انقلاب است و رسانه باید در این حوزه گام بر دارد.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: فساد رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردار غلامرضا سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت

ایسنا/آذربایجان غربی صاحبان کارخانه های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در شن و ماسه این شهر انتقاد کردند.

خلیل مسئول یکی کارخانه های  شن و ماسه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برخی از کارخانه های شن و ماسه هر ماه بیش از ۳۰۰ دستگاه می فروشند، در حالیکه کارخانه‌های دیگر ۱۰ دستگاه را با زور می فروشند.

وی تصریح کرد: حقوق کارکنان را با زحمت پرداخت می کنیم.

سعید از دیگر مسئولین کارخانه شن و ماسه اظهار کرد: قیمت شن و ماسه را که مصوب استانی ۲۱۰ هزار تومان در تن است به قیمت زیر قیمت مصوب حتی به قیمت ۷۰هزار تومان می فروشند تا بازار را بدست گیرند.

وی تصریح کرد: این بی عدالتی است که به‌خاطر ارتباطات برخی از افراد و کارخانه ها ۱۵ واحد کارخانه شن و ماسه در خوی  دچار بدبختی و ورشکستگی شوند.

حاج ولی از دیگر مالکین کارخانه شن و ماسه نیز اظهار کرد: برخی با رانت اقدام به خرید مواد اولیه بصورت رایگان ویا به قیمت خیلی پایین می کنند و به همین دلیل شن و ماسه را به قیمت خیلی پایین تر از نرخ مصوب که ۲۱۰ هزار تومان در تن است، می فروشند.

وی تصریح کرد: حدود دو هزار نفر بصورت مستقیم از این کارخانه های شن و ماسه نان می‌خورند که با پیدایش مافیا و رانت در شن و ماسه خوی در آینده نزدیک مجبور به تعطیلی کارخانه ها خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، تولید شن و ماسه خوی روزانه حدود هشت هزار تن است که کارخانه های شن و ماسه خوی اعلام کردند در صورت ادامه وضع موجود و ادامه رانت و مافیا و رکود کارخانه های شن و ماسه هایشان، اقدام به تعطیلی خواهند کرد که در این صورت حدود دو هزار نفر که بصورت مستقیم از این کارخانه ها نان می خورند بلاتکیف خواهند شد. بنابراین ضروری است از طرف مسئولین مربوطه ‌نسبت به حل مشکل بوجود آمده اقدامات اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرد آهن‌خواری که دنیا را مبهوت خود کرد
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت