Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@22:22:08 GMT

ستاد حجاب و عفاف در مدارس اردبیل تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۱۷۱۹

ستاد حجاب و عفاف در مدارس اردبیل تشکیل شد

گروه فرهنگی- کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه ۲ اردبیل از تشکیل ستاد حجاب و عفاف در مدارس این ناحیه خبر داد.

پروین ملازاده، کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه ۲ اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در زمینه حجاب توصیه‌ها و سفارش‌های مکرری دارند که تشکیل این ستاد در مدارس می‌تواند در تحقق این امر موثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه باید مسائل ارزشی اسلام از جمله حجاب و عفاف در جامعه احیاء شود، یادآور شد: گسترش فرهنگ متعالی حجاب و عفاف، ترویج و اشاعه حیا و پاکدامنی و همچنین مقابله با تزویر از اهداف مهم تشکیل این ستاد است.
این کارشناس با بیان اینکه بی‌حجابی و بی‌عفتی امری است که ذهن رهروان فرهنگ ناب اسلامی و قرآن را به خود مشغول کرده است، یادآورشد: برپایی نمایشگاه، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، کارگاه‌های آموزشی و مسابقه پوستر حجاب و عفاف، میثاق نامه و اهدای جوایز به دختران محجبه و فاطمی از برنامه‌هایی است که به همت امور بانوان آموزش و پرورش این ناحیه برای کارکنان و دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن ستاد حجاب عفاف مدارس اسلام دانش آموزان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تجمع جمعی از بانوان قمی در حمایت از مجریان طرح نور فراجا با هدف صیانت از حجاب امروز در مقابل کلانتری ۲۲ پردیسان قم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از بانوان با در دست داشتن شاخه‌های گل و با حضور در کلانتری ۲۲ پردیسان از مجریان طرح نور فراجا طرح صیانت از عفاف و حجاب قدردانی و حمایت کردند.

گفتنی است فردا عصر هم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از مجریان طرح نور طرح عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل