Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:17:52 GMT

مهدوی کیا: این یک دروغ بزرگ است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۲۱۴۵

مهدوی کیا: این یک دروغ بزرگ است

علی فتح الله زاده امروز در مصاحبه ای ادعا کرده است که با یکی از ستاره های محبوب پرسپولیس قرارداد داخلی بسته بوده است.

به گزارش" ورزش سه" او مدعی شده که قبل از حضور مهدی مهدوی کیا در پرسپولیس با او قرارداد امضا کرده واین قرارداد هنوز هم دست کامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال است. هادی مهدوی کیا بازیکن سابق پرسپولیس و برادر کوچکتر مهدی اما با رد حرف های علی فتح الله زاده گفت:" این دروغ خیلی بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"


مهدی مهدوی کیا در سال 74 و در حالی هجده سال داشت به پرسپولیس پیوست. او آقای گل رقابت های جوانان و امیدهای تهران در بانک ملی بود و خیلی زود چشم امیرعابدینی مدیرعامل وقت پرسپولیس را گرفت و به عنوان یک استعداد بزرگ به ترکیب تیم استانکو پوکله پوویچ اضافه شد. مهدوی کیا خیلی زود پیراهن تیم ملی را هم به تن کرد و بازی های درخشانش در مقدماتی جام جهانی 1998 از او یک ستاره بزرگ در فوتبال آسیا ساخت. مهدی یکی از محبوب ترین ستاره های تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و هست و حالا حرف های علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق و عضو حال حاضر هیات مدیره پرسپولیس درباره قرارداد داخلی باعث شده تا واکنش های زیادی به وجود بیاید.


هادی مهدوی کیا هم از این حرف های فتح الله زاده ابراز ناراحتی می کند. او معتقد است که این حرف ها کاملا کذب است:" خاندان مهدوی کیا همه پرسپولیسی تیر هستند و هیچوقت بحث رفتن او به استقلال مطرح نشده است."


او افزود:" زمانی که مهدی آقای گل جوانان و امیدهای تهران شد باشگاه استقلال غلامحسین مظلومی بزرگ را به منزل برادر من فرستاد. آقای مظلومی درخواست کرد که مهدی به استقلال برود. برادر من به احترام بزرگی آقای مظلومی به ایشان گفت که هر کمکی بتواند انجام و در این رابطه مساعدت خواهد کرد اما هیچ قولی نبود و هیچ قراردادی هم امضا نشد."


بازیکن سابق پرسپولیس اما حرف های فتح الله زاده در ادامه حرف های نادرست او در گذشته دانسته و تئوری که درباره یکی از دربی های جنجالی تهران مطرح کرده را مثال می زند:" این دروغ بزرگ هم مثل آن حرف هایی است که درباره دربی 9 نفره (دربی 48- مهر 1378 که با نتیجه بدون گل به پایان رسید) می زند و می گوید نگذاشتند استقلال برنده آن بازی شود. من در آن بازی خودم دو بار توپ استقلالی ها را از روی خط دروازه بیرون کشیدم که یکی از آن ها توپ علیرضا نیکبخت بود که داشت گل می شد و نگذاشتم."


مهدوی کیا گفت:" استقلالی ها خودشان را کشتند که ما را ببرند و ما آنقدر دویدیم که زبانمان از حلقمان در آمده بود و تا سه روز نمی توانستیم راه برویم."


برادر کوچکتر مهدی مهدوی کیا بازهم روی اشتباه بودن حرف مدیرعامل سابق استقلال تاکید کرده و گفت:" حرف های او درباره قرارداد مهدی هم یک دروغ دیگر است. بهتر است انسان در این موارد حقیقت را بگوید."


در همین رابطه با مهدی مهدوی کیا تماس گرفتیم و او در حالی که به هیچ وجه تمایلی نداشت در این رابطه صحبت کند گفت:" دوست ندارم راجع به این مسایل حرف بزنم. من در تمام این سال ها یکی دو بار بیشتر آقای فتح الله زاده را ندیده ام."

مهدی مهدوی کیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی است، همیشه در جام حذفی اتفاقات خوبی برای او رقم خورده است. - اخبار ورزشی -

شروین بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: این یکی از زیباترین بازی‌های باشگاهی در سال‌های اخیر بود و آنهایی که این مسابقه را دیدند واقعاً لذت بردند. مطمئناً این بازی تا سال‌ها در ذهن فوتبالی‌ها باقی می‌ماند. ما قبل از بازی روحیه خیلی خوبی داشتیم و از طرفی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم این را می‌دیدیم که می‌گفتند پرسپولیس همیشه در اراک به مشکل خورده است. همه ما انگیزه زیادی داشتیم که بازی را ببریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی در ادامه افزود: وقتی دو گل از پرسپولیس خوردیم، تیم در شرایط خاصی قرار گرفت، ولی من روی نیمکت به بچه‌ها گفتم که می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم و حتی در وقت‌های اضافه هم که 4 بر 2 عقب بودیم باز به جبران نتیجه امیدوار بودم. وقتی بازی به ضربات پنالتی کشید، دیگر اطمینان کامل داشتم که برنده می‌شویم و حتی وقتی امیر نوری پنالتی را از دست داد به سمت او رفتم و گفتم که حتماً این بازی را می‌بریم. ما انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم و کامبک زدن برابر تیمی مثل پرسپولیس نشان داد که پتانسیل فنی خوبی داریم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام رقم خورد و خدا را شکر می‌کنم که دو گل زدم. من در تمرینات روی چرخش‌ها خیلی کار می‌کنم و خوشبختانه به این شکل گل زدم. واقعاً بهتر از این نمی‌شد و گل‌هایم را به مادرم تقدیم می‌کنم.

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا امسال از نیمکت‌نشینی در آلومینیوم ناراضی و ناراحت نیست، یادآور شد: هر بازیکنی از نشستن روی نیمکت ناراحت می‌شود، من هم ناراحت بودم، ولی هیچ وقت نخواستم برای تیمم حاشیه درست کنم. مجتبی حسینی خیلی سخت به ترکیب تیمش دست می‌زند و چون در سال‌های قبل هم با این مربی کار کردم، می‌دانستم که او به سختی ترکیب تیمش را تغییر می‌دهد. امسال فرصت کمی به من رسید و فقط در بازی با شمس آذر فیکس بازی کردم.

نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام

 

مهاجم آلومینیوم همراه با عیسی آل‌کثیر در بین بازیکنان فعلی فوتبال ایران بیشترین گل را در جام حذفی زده است. بزرگ در این مورد به تسنیم گفت: خوشبختانه در جام حذفی همیشه اتفاقات خوبی برای من رقم می‌خورد و من 12 گل در این جام زده‌ام. حتی همین بازی‌های جام حذفی باعث شد که برای اولین بار دیده شوم و جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است. امیدوارم در ادامه هم بتوانم برای تیمم گل بزنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!