Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیمراد یوسفی گفت: دشمن امروز برای کودکان پیش از ورود به مدرسه برنامه‌هایی طراحی کرده است و در نهایت به این مسئله ختم می‌شود که کودک با اعتقاداتش بجنگد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: دشمن امروز در برای کودکان پیش از ورود به مدرسه برنامه هایی طراحی کرده است و در نهایت به این مسئله ختم می شود که این کودک با اعتقاداتش بجنگد، شخصا برای فرزندم یک بازی تهیه کردم اما پس از دو روز از من درخواست کرد بازی را حذف کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علیمراد یوسفی افزود: از فرزندم علت حذف بازی را سوال کردم و وی هم در پاسخ گفت در این بازی باید به سمتدکسانی که واژه الله اکبر را به زبان می آروند شلیک کنم، این مسئله نشان می دهد دشمن برنامه ای برای کودکان کم سن و سال طراحی کرده است که در قالب رانندگی باید به عابر، چراغ برق، و جدول برخورد نکند تا امتیاز کسب کند اما اگر روحانی یا خانم محجبه ای از عرض خیابان رد شد برای کسب امیتاز بیشتر باید با خودرو آن را بزند.    وی با اشاره به اینکه روند مذکور به معنای مبارزه دشمن با چادر است، اظهار داشت: دشمن در قالب بازی به کودکان ما می گوید که باید با نمادهای ایرانی بجنگد در نتیجه ما هم نباید از این بخش غافل شویم. تمام ادیان می گویند تربیت از سن خاصی شروع می شود اما در اسلام تربیت پیش از تولد فرزند و زمان انتخاب همسر آغاز می شود.    حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: ما در بخش های تربیت کودکان با خلاءهای فراوانی مواجه هستیم در حالی که باید فرزندانمان را از سر سفره فرهنگی و اموزشی بیگانگان برداریم و سر سفره داخلی بنشانیم تا محتواهایی که در نظر داریم به آنها ارائه دهیم. سفره خالی محتوا کودکان را جذب نمی کند بلکه سفره رنگارنگ محتوای داخلی کودکان را به سمت فرهنگ بومی سوق می دهد.   

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دشمن با اعمال برنامه‌های مختلف به اهداف خود نرسیده و بر این اساس جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: بصیرت‌افزایی و شناخت دوست و دشمن حائز اهمیت است. بصیرت به معنی شناخت و موضع‌گیری درست و به هنگام بوده و در این میان دشمن با تمام قوا وارد جنگ فرهنگی کشور شده است.

وی با بیان اینکه رهبری در چند سال گذشته به بصیرت سیاسی تاکید ویژه‌ای داشتند، افزود: دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همه برنامه‌های خود را اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های گوناگون را علیه کشور اعمال کرده و امروز در حوزه فرهنگی وارد شده است.

امام جمعه زنجان در ادامه به ۹ اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

وی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار باید به این موضوع مهم آگاه باشند و در این میان مقام معظم رهبری در سال ۸۰ در فرمان هشت ماده‌ای به صورت جامع مبارزه با فساد را اعلام کردند که در صورت اجرایی شدن دقیق آن به طور حتم نتایج و آثار و برکات فروانی به دنبال خواهد داشت.

خطیب نمازجمعه زنجان به روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان کرده و به این مهم اشاره کردند، این قشر پیشتازان جهادی اقتصادی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه کارگران در کشورهای دیگر وسیله‌ای برای ثروت‌افزایی ثروتمندان هستند، ادامه داد: کار و تلاش عبادت است و این موضوع اهمیت بسزایی دارد.

وی بیان اینکه هر انقلابی عمل کردیم، موفق بودیم در غیر این‌ صورت دشمن ورود کرده است، گفت: واقعه وعده صادق قدرت، شهامت توان نظامی کشور را نشان داد و هیمنه پوشالی اسرائیل جنایتکار را در هم شکست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • ادعای ناسا ؛ ردپای حیات بیگانگان را در مریخ کشف کردیم!
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم