Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:41:01 GMT

جانباز حجت الاسلام نورالدین رضایی آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۲۷۲۷

جانباز حجت الاسلام نورالدین رضایی آسمانی شد

جانباز و آزاده سرافراز حجت الاسلام رضایی متولد ۱۳۴۷ بود که فروردین ماه سال ۶۵ در سلیمانیه عراق به اسارت برده شد.

مراسم وداع با پیکر پاک این جانباز و آزاده دفاع مقدس امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع آذری های قائمشهر برگزار می شود .

مراسم تشییع پیکر این جانباز نیز فردا یکشنبه ساعت ۹ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار و در آرامگاه ابدیش سید نظام این شهر در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها شهید مازندران قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید مازندران قائم شهر شهید مازندران قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در البرز

‌آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مطابق با هشدار سطح نارنجی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی در منطقه و استان البرز است که به موجب آن تا فردا در بعضی ساعات رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید را در استان خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به انکه امروز سه شنبه آسمان ابری همراه با مه رقیق، رگبار و رعد و برق، احتمال تگرگ و وزش باد شدید است، مطرح کرد: فردا چهارشنبه آسمان قسمتی تا نیمه ابری همراه با مه رقیق، پاره‌ای نقاط بارش خفیف و وزش باد است.

وی بیان کرد: برای روز پنج شنبه آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با مه رقیق و احتمال بارش خفیف در صبح و وزش باد، برای جمعه آسمانی صاف و برای روز شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6099672

دیگر خبرها

  • اعلام جشن‌های دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)
  • اسارت مظلوم‌ترین حوزه دفاع مقدس است
  • ۵۲ شهید غریب در همدان شناسایی شد
  • پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در البرز
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی آسمانی شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود